Raven Shield krijgt first person gun model !

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 mei 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yeah! Het lijkt erop alsof Red Storm EINDELIJK heeft besloten,na al die jaren, dat ze toch wel first person gun models willen hebben in hun Rainbow Six serie.

http://www.raven-shield.com/ss/fp_gunmodel.jpg

Dat krikt het realisme toch wel weer flink wat op al zeg ik het zelf..

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aiiiiiight. Ik zeg het hierbij, VOOR DEZE GAMES LEEF IK NOU. Ik vind het zooooo fucking cool als je zo tactical game hebt met swat en terrorists en zo. Tactical Ops ben ik helemaal weg van, ik las laatst dat Counter Strike naar Xbox komt en dit is gewoon helemaal de bom. Rainbow series rulen gewoon!! Yeah baby, bring it on!

3. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    YES!!!
    Het enige minpuntje aan hun games hebben ze nu weggewerkt.
    Dit wordt een SUPERgame!!! :D

4. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    En gelukkig positioneren ze die gun nou eindelijk eens zoals het moet (hij had eigenlijk nog wel wat hoger gemogen)... in CS en TO lijkt het net alsof je met al die guns tegen je middel aan loopt ala Rambo.

Let maar op, Raven Shield gaat het worden, de AI moet echt super zijn (zie filmpje) en gezien dit screenshot zijn de GFX zeker ok. Nu nog ff zo'n claw aanschaffen en het feest kan beginnen ;)

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan ik alleen maar onderschrijven.
    Helemaal super dat soort spellen. Roque Spear, SWAT3, CS, NOLF, UT enz. Allemaal goeie schooters, de een wat tactischer ingesteld dan de ander...
    Raven Shield lijkt me echt een must have titel :D

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    zekers vet jah, zal zeker een goed spel worden (ben zelf ghost recon verslaafd en hou ook van swat dus :cool: ). dit heb ik in de PU gelezen:

"Kon je vroeger een deur alleen opentrappen of dichtsmijten, nu kun je een deur ook op een kiertje openen. Net genoeg om te zien of de kamer bevolkt is met schietgrage baddies. Via je scrollwiel (ja ik weet het dit is een PC-preview maar het geeft toch een idee van de xbox versie) zet je de deur op een kiertje, waarna je een granaat naar binnen gooit en in no-time de kamer 'verovert'."

VETT!!!!!!!!

Deel Deze Pagina