ik zoek het hele internet af voor hoe je een armpatch kunt maken maar ik snap er de b*lle van. kan iemand me helpen? met nederlandse links of mischien de armpatch zelf kunnen maken voor ons.. met vriendelijke groet R.........
Hey ik kan je wel helpen denk... Je moet ten eerste naar Red Storm Entertainment --> Raven Shield --> Armpatches. Je opent een bestaande armpatch en dan vraagt ie waarmee hij geopend moet worden, doe dit met Microsoft Picture It! of PhotoShop pro. daar kan je hem helemaal naar eigen wens aanpassen. dan als je klaar bent --> Save As.. geef je hem de naam die je wilt en zet je hem weer terug in de Armpatches map... als je nu Raven Shield opstart kan je hem selecteren Wil het ook wel voor je doen als het echt niet lukt
Wow, nog iemand de RvS Speelt...ik ben zo verslaafd aan dat spel Armpatches, ik maak ze regelmatig zelf...de afmetingen zijn 64x64 en het bestands formaat is TGA let wel op dat je ze opslaat als 32 bit. Dus met andere woorden, je kunt gewoon een afbeelding nemen, resolutie aanpassen, opslaan als TGA in 32 bit, Klaar.