Rayman 3 is erg goed

Discussie in 'Algemeen' gestart door frankx, 29 mrt 2003.

1. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Vandaag ff rayman 3 aangeschaft.
    Ik had nog geen platformer, en wat ik had gelezen over blinx was niet zo goed.

Heel de middag dus Rayman zitten spelen, en ik ben erg onder de indruk. Mooie graphics, leuke minigames, goede sfeer muziek. Niet te makkelijk, en aardige puzzels die je moet oplossen. Ook de ondelinge praatjes tussen rayman en de rest van de wereld zijn erg humor.

Kortom een aanrader, en het is niet zo'n duur spel. (het is weer eens wat anders dan blasten, fraggen, racen en sneaken)

grtz
    frank

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ja hmm :cool:

Khem hebt zien spelen op een zender op tv en leek mij niet zo super als jij gezegd hebt! En ik DENK dat het op den duur een beetje saai wordt Rayman! (heb je tegen argumenten?)
    Nog is iets ;) -> heb je hem al uit na die namiddag gamen?

Hja lezen doet niet alles hoor :cool: blinx valt best nog mee maar het mist iets!

3. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Nee, ben nu op level 3 van de 11 (denk ik). Ik vanmiddag ook nog een tijdje zitten spelen op live (motogp).

Saai? tot nu toe niet, dit komt door de afwisseling in de puzzels en mogelijkheden.
    En er zijn veel "geheime" locaties die je moet zien te vinden voor de max. score.

Eerst ga ik hem uitspellen zo snel mogelijk, en dan nog een keer en elke ruimte uitpluizen.

4. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Rayman is 3 is wel een leuke spel , misschien wel iets te makkelijk maar het is wel de beste platformer voor op de xbox.

Toch speel ik liever halo (heb ik al 3 maanden) dan Rayman 3 het verveelt namelijk errug als jke het lang speelt.

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hij leek mij bijna gelijk aan Rayman 2, wat is er dan veranderd?? Ook lijkt het mij op den duur een erg saaie gameplay, steeds hetzelfde enzo. Of heb ik het fout?

6. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar Mario Sunshine 8)

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind vervolgen op games nooit zo leuk rayman rayman2, rayman 3 dat vind ik saai worden

8. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Maar Rick12 toch,

Hoe kun je dat nou beoordelen als je het spel nog nooit hebt gespeeld?

En sommige zaken worden zelfs beter in de hogere versie nummers:
    MotoGP 2
    Halo 2
    midtown madness 3

Als je games op de titel gaat beoordelen, is het wel erg kort door de bocht.

9. MaCk

MaCk nouhou :(

Leuk Bevonden:
    0
    uhm..

hoe kan jij nou weten of die drie games die je daar noemt beter worden?

Je hoopt/verwacht het alleen maar.

10. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Mack

je hebt gelijk, ook ik maak dus die fout.

Sorry

11. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    en ik vond blinx ook best goed omdat die best pittig is en rayman3 (heb een demo gespeeld) is best makkelijk

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Euh, Halo en Rayman3 zijn totaal verschillende games (lees niet te vergelijken).

Ik heb zelf vroeger altijd Rayman op de pc gespeeld, maar ik ga deze niet kopen, mijn platformer is Toejam and Earl3: mission to earth. Is echt een hele leuke platformer.

Deel Deze Pagina