voor rayman moet je nogwachten en is duurder maar dit zal wel een opsomtopic worden ben ik bang voor dus wouteR??!?!?!?!!!! SLOTJEEEEEEE voor meneer ps lees re/previeus maat en lees de stickies op het forum
DOA 3 is echt een ruig spel.. Rayman 3 lijkt me ook wel leuk.. maar DOA3 tegen je vrienden spelen is echt heel cool..!!
DOA 3 en Rayman 3 kun je niet met elkaar vergelijken. Hou je van meer Multiplayer of SinglePlayer, vind jij graphics erg belangrijk en misschien wel even belangrijk als de gameplay? Hou je meer van pit en dus van fighting games?? Heb je niet zo veel geld en wil je gewoon een top titel voor een aardig prijsje?? Dan is DOA 3 je game, als je meer van platform en singleplayer houdt, is Rayman 3 jouw game..Maare, ze zijn niet met elkaar te vergelijken..
doa Iedereen zegt dat doa3 1 van de beste spellen is, net als bij halo maar halo is in het begin wel leuk maar begint zeer snel te vervelen. Dus als iedereen doa3 "geweldig" vindt wil ook weten wat de nadelen zijn. Dat wordt er nooit bij geschreven
De single player is HEEL kort..en ehm...voor de rest is ie helemaal TOP.. Multiplayer fun voor 4 personen...meest gorgeous graphics in-game en endings....
heel irritant die gastjes die slotje roepen!! Dit is en blijft echter wel je eigen smaak dus wij kunnen niet voor je beslissen
releases Waarom duurt het zo lang voordat de spellen uitkomen. Ik moet fable hebben maar dat duurt veel te lang. Maar op dit moment heb ik echt geen idee welke spel. Iemand??
Hmm DoA 3 is niet echt een heel goed vechtspel vind ik. Moet het enkel van z'n graphics hebben. MK5 en VF4 zijn stukken beter. Rayman 3 daarentegen is wel een aardige platformer, dus ik zou daar eerder voor gaan. Ik heb hem trouwens al op Gamecube.
DOA3 is nu niet zo duur meer (€26 bij gcshop), maar de games zijn niet echt met elkaar te vergelijken, ik zou voor DOA3 gaan vanwege de prijs (een echte hollander he )
Rayman vind ik echt niks aan, ik zou DOA 3 kopen, is wel een vette game. Wel lache om tegen vrienden te kluppen
nu zie ik dat toe jam and earl er ook al is alleen ik was van plan om rayman te halen. iemand al wat ervaring met toe jam and earl, hoe zijn de reviews van deze game?
Ik heb de demo van toejam and earl and ik vind daar in ieder geval geen flikker aan. Je loopt een beetje rond in een level, en daar kun je dan wat dingen doen, ik snap er ook niet echt veel van nog en het ziet er ook niet echt mooi uit.
Als je meer wilt weten over t&e III koop dan de xbox magazine , er staat een review bij, (door de review vond ik het een minder interesante spel maar lees het zelf!)