1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is ook wat overdreven, het is een grappig spelletje en mooi dat er weer eens een echte platformer op de 360 uitkomt maar als ik moet kiezen tussen Rayman en Skyrim is de keuze toch snel gemaakt :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad, Skyrim mag er niet eens van dromen om in de buurt te komen van Rayman. :cool:
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Rayman was leuk, maar Deus Ex is imo echt de betere uitgebreidere en game met de meeste replay value. Niet dat je de games echt kan vergelijken.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik heb Skyrim nog steeds maar 1 uurtje gespeeld, dus no comment. :+

    Maar Deus Ex is wel heel moeilijk te verslaan. :cool:
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Deus Ex is inderdaad een klasse apart. Over Rayman kan ik over anderhalve maand pas oordelen, dan is ie voor de pc :cool:
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Heerlijk toch, dat je zoveel geweldige games nu al voor minder dan 20 euro in de budgetbakken van de e-tailers vindt!?
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dit.

    Na alle lovende verhalen had ik er toch iets meer van verwacht denk ik.
    Rayman : Origins is een hele leuke platformer, maar imo zeker geen GOTY materiaal.

    En zoals ik al zei, ik vind Sonic Generations nog leuker, en daar hoor je helemaal niets over lijkt het wel.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou je ook? Het is Sonic; dat is nauwelijks een platformer te noemen. Ik heb Generations ook (voor de PC) en tsja...
    [​IMG]

    Het moet je ding zijn denk ik. Heb nooit veel met die egel gehad. Leuke game voor de fans, denk ik, maar imo niet meer dan terecht dat het tov Rayman helemaal naar de achtergrond wordt gedrukt.

    Wat vind jij dan wel GOTY materiaal?
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nauwelijks een platformer te noemen ? Totaal niet mee eens, het is gewoon een platformer, met een twist, dat wel.

    Ben ook helemaal geen Sonic-fan ofzo, laatste die ik speelde was nog op de Megadrive, maar Generations vind ik echt geweldig.

    Mijn GOTY was Skyrim. :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie, weer Skyrim. Wat zijn jullie onorigineel. :+

    Ach, ik kan iemand niet de huid volschelden omdat ie een andere smaak dan mij heeft. :p Zou het graag doen, maar vooruit.
    Sonic vind ik te veel een achtbaanrit (waar je nauwelijks het gevoel hebt controle te hebben) wat er awesome uitziet als het voor eventjes goed gaat, maar waar ik door geirriteerd raak als ik opeens tegen een muur op loop. Dan komen de irritante physics de hoek om kijken en is de vaart er gelijk totaal uit gehaald. Ik ben meer een liefhebber van de...methodische platformers. De tragere waar je volledig in controle bent en niet het gevoel een veredelde QTE te spelen.

    (Rayman was trouwens ook nipt niet mijn GOTY, maar ik vind het iig wel GOTY materiaal. Geen groot gat tussen de GOTY en Rayman.)
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik moet kiezen tussen Skyrim en deze topper zeg ik meteen Rayman !
    Tot nu toe de leukste game dat ik dit jaar gespeeld heb.
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Damn.zit al tijdje vast in dat levelt dat je dat ventje moet achtervolgen met dat helicoptertje(Get Away)
    Wat en iritant level:x

    Dark Souls is nog minder irritant;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jeej!
     
  14. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^Goed nieuws Dulle. Misschien is DLC nu ook wel een optie?!

    Rayman zeker mijn GOTY 2011, heb em ook op 1000/1000. Ik vond die speed runs allemaal wel makkelijk eigenlijk, hadden nog wel ff moeilijker gemogen van me.
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem nu 2 weken en 30 minuten gespeeld. Denk dat ik het niet snel op pak. Misschien over een jaartje ofzo maar heb er nu weinig behoefte aan.
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik zit zelf nog op 500/1000... moet vooral nog alle achievements met speed runs/ alle electoons/ al die tanden. Vrees dat het echter heel veel tijd gaat kosten om de rest van de Achievements te halen :'-(.
     
  17. SpectralXEnigma

    SpectralXEnigma Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik ontzettend blij mee _O_

    Wat een zwaar ondergewaardeerde game! Heb 'm inmiddels op 1000 en van mij mag DLC of een vervolg komen.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hopelijk maken ze snel een vervolg en gaan meer studio's dit soort games maken. Zijn te weinig van zulke games.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Nintendo begs to differ. :cool:
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk dat Grave bedoelde games anno nu, dus geen games waarvan het lijkt of ze uit 1990 komen...
     

Deel Deze Pagina