1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoeveel uur speeluur zit er in rayman eigenlijk? (is het 1 mode die je speelt ofzo en hioelang is die dan?)
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Je bent wel zo'n ruim 10uur bezig met het uitspelen van de game.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2012
  3. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de 1000 (blijft leuk) kan je zelfs op wel meer uren rekenen. :)
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dat heb ik dus ook..
    Had hem vorige week uitgespeeld maar het einde viel me erg tegen..
    Tegen het einde werd het me ook een beetje eentonig..
    Vooral die vlieg levels kwamen mij iets te veel voor in de game....
    Heb eigenlijk weinig zin om in elk level nog 300 dingen/ en speedruns te halen.
    Misschien binnenkort maar nou voorlopig nog niet;)
    Zeker een leuke game maar echt niet de beste van 2011!
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Pittige game zeg!
    Ben nog niet heel ver, zit nu in die ijswereld. Die graphics zijn wel echt fenomenaal!

    Vind dat level met al die wervelwinden in die woestijnwereld (dat je de hele tijd moet zweven) wel echt super irritant. Deed me wel denken aan Rayman 2:D

    Hoewel ik normaal echt niks geef om achievements, is het bij dit soort games wel echt super leuk om alles te verzamelen of al die race-trophies te verzamelen.

    Dit is wel echt een baas trouwens, mijn favoriete character (tot nu toe):
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    zometeen met de game beginnen ben beniewd!!

    editL voor mij word dit trouwens een extra speicale ervaring, heb nog nooit (de eer?) gehad om rayman games te kunnen/mogen spelen dus dit word mn 1e rayman game ooit!!
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vandaag nog wat laatste achieves gescoord maar damn wat een heerlijke game, heb de afgelopen week echt nonstop lopen spelen gister iets van 4 uur achter elkaar lol...
    en die rayman muziekjes krijg ik niet meer uit mn hoofd

    geweldig spel ^^
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hoe is deze game in co-op? Als ik het goed heb kan je ook met meerdere op één xbox spelen?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Dat is juist de enige manier voor co-op. ;)
     
  10. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heerlijke game dit maar krijg de treasure chest van level 4 maar niet te pakken. Ik ga door het level heen zonder problemen maar met de laatste sprong haal ik het niet. Je moet tussen 2 palen omhoog en dan op het laatst zweven maar het "beeld" haalt me steeds in waardoor ik dood ga...

    De muziek is inderdaad ook geweldig!
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat was een leuke glitch. :+ Had toen een filmpje gemaakt om mijn probleem te demonstreren en na ~19.000 views en 125 comments kan ik iig zeggen dat ik niet de enige was. En dat er niet een magische oplossing is. In de comments zijn een hoop oplossingen genoemd (vooral; gewoon heel snel zijn :p) maar dan komt er altijd iemand langs waar ook die oplossing niet werkt

     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Het ligt dus niet aan mij...
    Binnenkort maar weer eens proberen, nu even mn buik van vol en kan het liedje even niet meer aanhoren!
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^zo moeilijk is dat stuk niet. Eerste paar keer snapte ik hem ook niet, maar je moet goed timen daar en precies op het moment dat die muur valt mee naar rechts springen. Is echt niet moeilijk als je dat weet. Na dat stuk moet je nog verder en heb em meerdere keren gedaan. Gewoon goed timen en niet te ver omhoog springen.
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    In dat filmpje springt de speler, weet niet of je dat zelf bent Dulle, ook terug en raakt de pilaar de laatste sprong niet. Geloof dat deze mij ook wel enige moeite kostte maar dat had vooral met timing te maken en niks met een glitch ofzo. Ben het dus volledig eens met Grave.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien is dat zo, maar dat mocht dan wel wat duidelijker gemaakt worden dat het aan jou als speler ligt. Nu schiet die camera gewoon naar rechts en heb ik geen idee wat er in godsnaam mis ging.

    En met mij minstens 19.000 anderen. :+ Dus dat niemand gaat zeggen 'het is toch duidelijk' :p
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Probleem in jou filmpje is dat dit level een bewegend beeld heeft. En net op het moment dat het beeld weer zijwaarts gaat bewegen, tijdens de sprongen omhoog beweegt die niet opzij, spring je terug met Rayman. Hierdoor raak je uit beeld en dus instant-kill. Maar begrijp de frustratie wel ja, was ook wel een pittige deze.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is dus de run met de 'glitch'


    Maar laat ik toevallig ook een filmpje hebben gemaakt waar ik het wel haal.


    Zoek de verschillen.
    Wacht, die zijn er niet. :+ Al schiet de camera daar ook onhandig weg.

    Je zegt dat ik de laatste pilaar niet raak, maar waar precies bedoel je? In beide filmpjes spring ik 4 keer tegen dat ding op en raak ik het 4 keer.
     
  18. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb het ook nog een paar keer geprobeerd en het lukt maar niet. Moet je als laatste sprong op de vallende pilaar zitten ofzo?
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, op de andere pilaar. Time het zo dat je met de vallende pilaar meespringt. En niet gaan hoveren tijdens het springen omdat dat vertraagt. Zijn wel filmpjes te vinden hoe het hoort. Is geen glitch, gewoon moeilijk stukje.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kijk nu eens naar die 2 filmpjes die ik hierboven heb gepost. Ik doe het 2 keer op precies dezelfde manier. 1 keer haal ik het niet, de andere keer wel. Hoe kan dat?

    Ook hebben mensen, net als jij, comments gepost waarin ze dachten dé oplossing te hebben, maar vaak werkte dat voor anderen dan weer niet. Ik blijf erbij dat er iets mis is met dat stuk. :p
     

Deel Deze Pagina