1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je doet het in beide filmpjes verkeerd, al heb je mazzel in het tweede filmpje dat je het nog haalt.

    Je gaat teveel naar boven, je springt helemaal naar boven, dat moet niet, want dan duurt het te lang voordat je weer op de grond staat, waardoor je steeds te laat bent en je het scherm uitgedrukt wordt.

    Je moet op de linker muur blijven, je blijft aan de muur geplakt (je slide langzaam naar beneden, maar dat geeft niet). Maar dan lager dan waar je nu steeds zit. Dan time je je sprong naar rechts wanneer de muur gaat vallen en loop je gewoon door. En nooit je rotor gebruiken, die vertraagd je enorm. En dus wat lager zitten.

    Verder is het echt een kwestie van timen. Had de eerste keren er ook moeite mee omdat ik eerst het ook niet snapte, maar daarna dat stuk wel 4/5x opnieuw gedaan en haalde em daarna elke keer weer.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm. Tsja, misschien heb je gelijk. Dunno. Vind het gewoon opvallend dat zó veel mensen er last mee hebben. Als iets moeilijk is zeggen mensen gewoon dat het veel te moeilijk is, maar hier lijkt het nooit aan de speler zelf te liggen. Het ziet er uit als een glitch. Vervelend stukje.

    Jammer dat dat stuk helemaal op het laatste is want dan experimenteer je minder snel om te zien wat dan wél werkt, vooral als je denk het goed te doen. Al moet ik zeggen dat ik het op 'mijn' manier daarna ook weer constant wist te halen. Is dan ook misschien geluk geweest.

    Enige 'smetje' op een verder geniale game.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Misschien is het vast wel te doen door het op een bepaalde manier te timen, maar zoals Dulle zegt is dit gewoon fout game design. Door de camera dood gaan op zo'n manier klopt gewoon niet.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ Denk niet dat het een glitch is. Die levels met achtervolgingen moet je gewoon zorgen dat je niet uit het scherm valt. Als je ergens achter blijft haken, gebeurd hetzelfde en zal het scherm je eruit drukken, dat is normaal, zo zijn die levels.

    Moet toegeven dat ik dat stukje ook wel heb zitten vloeken, vooral omdat het totaal niet duidelijk is wat ze van je willen, en het bijna op het einde van het level is... frustrating. Maar als je eenmaal weet hoe dat stukje moet, dan heb je er geen probleem meer mee om te halen. Staan wel wat filmpjes online van hoe het wel moet. Als je die goed bekijkt, scheelt dat waarschijnlijk een hoop frustratie.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Deze game ook maar eens opgepikt, benieuwd of deze game het stof van mijn Xbox kan doen vervagen.
    Vond de demo toentertijd wel vermakelijk. :)
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net begonnen met raymans origins, heb het eerste deel (8 levels of zo) al uitgespeeld. Best pittig als je al die gele beestjes en electoons wilt krijgen. :9

    Time trial is ook wel zweten. :D
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan iemand me helpen met het stuk rond 1:25-1:35, het lukt me echt niet om zo hoog te springen?! Ik weet hoe ik hoger moet geraken door op X te duwen (het lukt me alleszins op die trommels) maar met dit beest lukt he gewoon niet.

     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Naar onder + (X) moet voldoende zijn lijkt me.
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik hield de (A) knop nog ingedrukt, daarom ging het niet denk ik.:F: Bedankt.:9
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Np, ik heb dat level zelf al gehaald namelijk. Gewoon springen dus en in de lucht naar onder + (X) en dan vlieg je een stuk hoger de lucht in. ;)
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe is de couch co-op bij deze game? Vanavond gaan we onszelf weer's kansloos ondersteboven zuipen op de bank en zit te denken om deze mee te nemen.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg leuk moet ik zeggen!
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heel erg leuk, eigenlijk één van de betere verkrijgbaar op de Xbox 360 IMO.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vond hem wat tegenvallen. Sfeer is erg goed, maar de game is mij te makkelijk, zeker als je met 3 of 4 speelt. Het enige leuke vond ik de levels waar je zo'n schatkist achterna moest.
     
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Makkelijk is ie wel ja. Maar je kan het jezelf moeilijker maken door de timetrials en verzamelmedailles te halen. Om hem op 1000/1000 te zetten ben je wel even bezig hoor.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Te makkelijk :lol:

    Ik word soms gek van sommige levels omdat ik per se 350/350 lums wil hebben, weet niet of dat bij jou zo het geval is? Want anders rush je er inderdaad zo door en heb je het op een uurtje uitgespeeld. Meestal heb ik er maar 340-346 na mijn 1ste poging en als ik zo'n level dan opnieuw speel en me enkel concentreer op die lums lukt het me al helemaal niet meer en haal ik maar iets van 330. :emo::+



    2de schatkist level heb ik trouwens minstens 80x gespeeld, enorm enerverend.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hehe, die was vervelend ja. De rest gaat wel. Alhoewel ik die in de woestijn ook wel lastig vond. Ik speelde deze game één keer met z'n driëen en dat was wel lachen, is het ook makkelijker lums halen. Maar anders speelde ik het met m'n vriendin, en dan hadden we echt de drang om het level te completen qua lums. Soms echt stukken gehad bij checkpoints dat we 20x opnieuw gingen om elke lum in dat gebied tot waar mogelijk 'rood' proberen te vangen. (Door die power-up oid.) De game is niet echt moeilijk, maar sommige stukken zijn wel pittig.
     
  18. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat er nog een Rayman spel uitkomt van deze kwaliteit en dat we eindelijk van die kutkonijnen af zijn. Wat een godsgruwelijk goed spel was/is dit!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=164379 ?:p
    Er is nog wat onduidelijkheid over de platforms, maar dat ie komt is zeker.
     
  20. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Say whaaaaaat? Best news in a while!
     

Deel Deze Pagina