De nieuwste game met de ledemaatloze platformheld Rayman in de hoofdrol zal de naam Rayman Raving Rabbids gaan dragen. Dit blijkt uit een handelsmerk dat Ubisoft heeft laten deponeren. Rayman Raving Rabbids zal eind dit jaar op de markt komen en betekent het debuut van Rayman op de volgende generatie consoles, zowel Nintendo Wii, Xbox 360 als Playstation 3. Daarnaast verschijnt er ook een versie voor de huidige generatie consoles en handhelds. De nieuwe Rayman! Je wilt niet weten hoe vaak ik Rayman wel niet heb gespeeld! Rayman 2 en 3 heb ik helemaal kapot gespeeld. Vooral Rayman 3 vond ik erg leuk, hoewel de pers daar wat minder over dacht. Rayman is voor mij echt de enige leuke platformer. Wie kent die laatste eindbaas nog? Die je in 4 delen moest verslaan? Werkelijk over de top prachtig. Nu komt Rayman 4 er aan. Onder andere voor de Xbox 360. De laatste Rayman consoletitel kwam al een aantal jaren geleden uit en een nieuwe titel is sindsdien niet aangekondigd. Vandaag komt daar verandering is als Ubisoft de vierde Rayman titel aankondigt voor zowel de huidige als volgende generatie consoles. Uiteraard is de originele bedenker van het ledemaatloze manneke en videogame-icoon Michel Ancel weer van de partij. De serie bestaat tien jaren en is bedacht door Michel Ancel, die eveneens de bedenker is van Beyond Good and Evil en Peter Jackson’s King Kong game tot een succes heeft gemaakt. Zijn studio, Ubisoft Montpelier, is hard bezig aan de titel en hoopt deze al in de vakantieperiode van 2006 af te krijgen. Of dit lukt is natuurlijk nog maar de vraag, maar dat is wel de planning. In totaal zijn er al 16 miljoen exemplaren in de franchise verkocht en dat is natuurlijk bijna al een garantie voor succes van dit vierde deel. Met de originele bedenker aan het stuur en de next-gen consoles om het spel er grafisch prachtig uit te laten zien, moet het mogelijk zijn de titel voor iedereen aantrekkelijk te maken. De guitige ledemaatloze rakker die in het spel de hoofdrol speelt is immers nog steeds een van de karakters die het platform genre gemaakt hebben tot wat het nu is. In Rayman Raving Rabbids wordt de planeet overgenomen door kwaadaardige konijntjes uit de diepte van de aarde. De enige die kan helpen is Rayman met zijn bijzondere gaven en heldhaftige moed. Hoe de gameplay moet worden is nog niet duidelijk maar Rayman kan in ieder geval verschillende dieren temmen en hun unieke mogelijkheden gebruiken om de demonische konijnen op afstand te houden. Rayman zal al zijn bekende bewegingen kunnen doen zoals het gooien met zijn vuist en het zweven met zijn haar. Verder gaat het spel zich afspelen in diverse grote open omgevingen die zowel cartoonesk als realistisch worden aangekleed. Zoals het een Rayman titel betaamd richt het spel zich ten eerste op de jonge doelgroep maar ook voor de oudere gamers moet het leuk worden om Rayman Raving Rabbids te spelen. Michel Ancel heeft al vele toppers afgeleverd en er is geen rede om aan te nemen dat hij deze Rayman titel niet tot een succes zal maken bij jong en oud. Screens: Filmpjes: Rayman Trailer Bunnies Can't Play Soccer Meet Michel Ancel
Het spel ziet er uit alsof de ontwerper zwaar aan de drugs zat toen hij het geheel bedacht. Kan dus wel eens iets heel orgineels worden, ben benieuwd.
Ik ben echt zo benieuwd naar deze game. Al weet ik helemaal niet wat de bedoeling is. Maar die konijntjes en dan die rayman... sooo cute ! Wist btw ook niet dat die kerel die rayman verzonnen heeft ook beyond good and evil uit de mauw geschud heeft. Was namelijk ook echt een top game. Karf, leuke beginpost ook!
Ga naar onzegamepage van de titel, staat alle informatie op een rijtje. http://archief.xboxworld.nl/game/1336/rayman-raving-rabbids/
Van xbw frontpage: "Gek genoeg zijn de demonische wortelvreters gek op dansen en het is dan ook jouw roeping om je beste beentje voor te zetten en indien mogelijk, de konijnen te infiltreren en met je wilde dansmoves te hypnotiseren". Whahaha, nu loop ik helemaal warm hiervoor
Dit spel gaat zwaar vet worden. Heb alle Rayman titels altijd al leuk gevonden Die links van jou werken niet. Jij studeert toch in website maken hier: http://media.xbox360.ign.com/media/821/821581/vids_1.html
Tot nu toe zijn alle shots van de Wii versie, volgens mij. Maar goed, het laat de stijl zien van de game!
zag het gister bij Gamekings lijkt me wel een leuke game, ondanks dat ik de andere Rayman games nooit heb gespeeld (deel 1 heel even)
Het spel komt, vooralsnog, pas in 2007 uit voor zo ver ik weet. Voor alle consoles, anders zouden wij geen nieuws hierover posten op de mainpage, had je al een half jaar geleden kunnen weten toen we de titel onthulde.
Tsja aangezien de game voor de Wii een launchtitel zou worden kunnen we er ook van uit gaan dat de game ook rond Nov. voor de Xbox 360 zal verschijnen. Maar goed de kreeg altijd al een releasedatum van Q4 2006 mee.
Volgens mij is het al tijdje een 2007 titel, ook voor Wii. Maar goed Wii ben ik niet van op de hoogte, zou launch kunnen zijn.
die spots zijn echt masterlijk van bunny`s can`t en die dingen XD als de cijfers een beetje chill etc zijn ga ik die game hale.