Devolper : Ubisoft Montpellier Publisher : Ubisoft Online : Nee Spelers : 1-4 Platform : Xbox360 , Gamecube , Psp , Ps3 , Ds en Wii Release date : 08/12/06 Wat doe je als je door kwaadaardige konijnen wodt ontvoerd om als vermaak te dienen in hun strijdarena? Juist je doet zo hard mogelijk je best met het vermaken van de konijnen om via die manier hun leider te worden. Maar voor al die gamers die een ouderwestse platformgame van ubisoft verwachten wordt helaas teleurgesteld. Rayman Raving Rabbids bestaat namelijk uit 75 minigames waarin rayman zich moet bewijzen tegenover knotsgekke konijnen. De game zal uitkomen op elke huidige en toekomstige console en handheld. Rayman stort zich op een krankzinnig en hilarisch avontuur. De wereld van Rayman wordt namelijk bedreigd door een vernietigende invasie van doldwaze konijntjes. Rayman moet het opnemen tegen deze konijnen en hun gestoorde plannen. Door gebruik te maken van enkele nieuwe vaardigheden en met behulp van magische wezens gaat Rayman op pad om de strijd aan te gaan met de konijntjes. konijnen die al jaren onder de grond bezig waren met plannen te smeden om de bevolking in Rayman's land gevangen te nemen. Ook Rayman zelf is gevangen genomen en het is aan hem om de wereld van de ondergang te redden. Aangezien de game nog niet uit is, is er nog niet zoveel bekend. Nu is er sinds de Game Conference te Leipzig op 23 agustus jl. bekend gemaakt hoe de gameplay verwerkt zal worden. Naast 10 dans games en 10 firstpersonshooting games zullen er ook nog eens 50 microgames in het spel verwerkt worden. De uiteindelijk versie zal 80 verschillende games bevatten. Het is daarmee de bedoeling populair te worden en de konijnen voor je te winnen. De microgames zullen bestaan uit: Touwtje springen met konijnen genaamd "Bunnies can't jump rope" of "Bunnies can't milk cows" waarbij je een koe zo vermogelijk weg moet gooien dit alles met de controler. In de dans spelletjes is het de bedoeling dans passen na te doen. Dit in 10 verschillende genre liedjes terwijl konijnen je aanvallen. Jij moet ze dan ook nog eens afslaan d.m.v. de controler.
Rayman vind ik altijd al tof, die spel lijkt mij erg leuk! Misschien is het verhaal niet al te orgineel maar het ziet er gewoon leuk/grappig uit! Als ik de filmpjes zie lig ik elke keer dubbel.
Deze thread is dubbel: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=84800&highlight=Rayman Raving Rabbids
Als ik deze game haal is het wel voor de Wii met die controller lijken de minigames me veel leuker...
Inderdaad, daar graag verdergaan. Yousri; volgende keer ff de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken bitte. Deze gaat dicht.