raymond van barneveld kampioen!!!! jaja de darter raymond van barneveld is weer 1ste geworden. wie heb er nog meer gekeken? vond zelf zeer verdiend.
Was zeker een goede wedstrijd. Hij ging als een speer naar 4-0 toen haperde hij een beetje daarna ging het weer beter en heeft hij heel overtuigend gewonnen. The King is niet Marvin maar Raymond
Jah, hij heeft het zeker verdiend. Hij stond het hele toernooi sterk te gooien. King ook, alleen liet in het begin van de final ff wat liggen. En die kans heb Barney goed benut.
raymond van barneveld kmapioen!!!! Kmpaioen.?? zeker met draten. Kanp hore ! Raymodn si ed goeitste !
goed weekend voor den haag lekker barney en ado ook nog kampioen, goed weekend voor den haag, o o den haag mooie stad achter de duinen.
Zijn darters eigenlijk sporters? Altijd als ik voorbij darten zap, zie ik twee dikke kerels pijltjes in een plank gooien. De een ziet er nog dikker en lelijker en vadsiger uit dan de ander. Nu vroeg ik me af of dit wel een sport genoemd mag worden, en of de beoefenaars atleten zijn. Die gasten hebben jaren getraind om hun bierglas op te tillen dat ze nu in staat zijn een gooiende beweging met hun arm te maken, maar meer beweging is er niet in te krijgen. Als ik het woord 'atleet' hoor, denk ik aan een Griekse god, niet aan Barney. Hoe denken jullie daarover?
Tja. Is dammen dan wel een sport? Tuurlijk is het een sport alleen geen fysieke sport. Maar een sport is het zeker wel. Het is een soort denk sport. 100 % concentratie is verreist. (en een paar biertjes willen ook wel helpen ja!)
Dat is om de spanning een b'tje weg te nemen....(en het trillen natuurlijk...ontwenningsverschijnselen zijn een btch )
daar zullen ze dan wel aan gewend zijn. als ik teveel glazen op heb, denk ik dat ik de neiging heb per ongeluk het publiek in te gooien. dat kan je zelf doen. dan moet je je eerste post met de edit knop wijzigen, en dan de naam van het subject verbeteren