Heb een redelijk probleem met de Barracuda 5.1 headset. Heb hem toch echt gekocht voor mooi vol surround geluid wat elke review ook aangeeft. Maar het klinkt erg dof hier en heb geen 5.1 surround. Ik ervaar in Half Life 2 totaal geen surround beleving, dan moet er toch iets mis zijn? Kan iemand me aub helpen, heb een Realtek HD onboard geluidskaart met 7.1 ondersteuning en de instelling staat ook op 5.1 en heb ook al op 8 speakers geprobeerd.
De 5.1 speakerset werkt hier wel goed op 5.1, de headset niet hoor Klinkt ie bij jou wel mooi dan Sneaky? En heb jij wel een duidelijke 5.1 ervaring?
Geen idee of het de AC-1 is, maar: http://www.razersupport.com/index.php?_m=downloads&_a=view&parentcategoryid=9&pcid=0&nav=0 is dat een idee?
Heb inmiddels de Razer teruggebracht, denk gewoon dat het aan de onboard geluidskaart lag. In ruil daarvoor heb ik de Soundblaster X-FI Xtreme Gamer gekocht. En WOW Wat een geluid!! Met een Sennheiser stereo hoofdtelefoon en dan de X-FI op Stereo surround mode is het helemaal genieten geblazen, je hoort het echt achter je.