Razer Barracuda geen 5.1 geluid probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Martijnn, 21 jun 2007.

1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heb een redelijk probleem met de Barracuda 5.1 headset. Heb hem toch echt gekocht voor mooi vol surround geluid wat elke review ook aangeeft. Maar het klinkt erg dof hier en heb geen 5.1 surround. Ik ervaar in Half Life 2 totaal geen surround beleving, dan moet er toch iets mis zijn? Kan iemand me aub helpen, heb een Realtek HD onboard geluidskaart met 7.1 ondersteuning en de instelling staat ook op 5.1 en heb ook al op 8 speakers geprobeerd.

2. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd?

Was bij mij namelijk wel het probleem.

3. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    De 5.1 speakerset werkt hier wel goed op 5.1, de headset niet hoor :'-( Klinkt ie bij jou wel mooi dan Sneaky? En heb jij wel een duidelijke 5.1 ervaring?

Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  4. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij mij werkt hij wel gewoon perfect... weet zo 1 2 3 ook niet wat het probleem is.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
  6. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Heb inmiddels de Razer teruggebracht, denk gewoon dat het aan de onboard geluidskaart lag. In ruil daarvoor heb ik de Soundblaster X-FI Xtreme Gamer gekocht. En WOW :D Wat een geluid!! Met een Sennheiser stereo hoofdtelefoon en dan de X-FI op Stereo surround mode is het helemaal genieten geblazen, je hoort het echt achter je.

Deel Deze Pagina