[PC] RB6 Rogue Spear (Urban Ops)

Discussie in 'Games' gestart door Azumi, 1 jun 2007.

  1. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Beste medemensen,

    Het zit zo.
    Ik heb naast het almachtige spel 'Rogue Spear' (Rainbow Six reeks), ook zijn uitbreiding 'Urban Operations' geinstalleerd op deze pc, met daarbij enkele mods.
    Indien deze mod een nieuwe singleplayer aanbied (en dus niet enkel nieuwe wapens, skins etc.) gaat de hele boel flippen.

    Wat moet je je daar bij voorstellen?
    Ik start het spel op, ga naar options, ga naar mods, klik op een mod welke ik wil installeren (welke eveneens een nieuwe singleplayer aanbied), druk op activate, ga terug naar het hoofdmenu, klik op campaign...
    Zwart scherm en deze word opgevolgd door een bericht met 'er is een fout opgetreden in UrbanOps.exe', of iets van die strekking.

    Hoe los ik dit op?
    Ik kon eerst wel een nieuwe singleplayer beginnen met een mod, nu echter niet meer.

    Help...

    Roel

    Fout melding:
    [​IMG]

    O en ik kan het even niet laten: Man wat zijn die Rainbow Six spellen heerlijk! :cool: En dan bedoel ik de 'originele reeks, the roots'.
    Heb laatste tijd veel Raven Shield gedaan, maar nu her-ontdek ik de Rogue Spear + uitbreiding wederom. Heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2007
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh... Spel al volledig opnieuw geinstalleerd? Op de site gekeken van de makers?
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Aub die sarcastische toon weglaten.

    Spel nog niet meteen opnieuw geinstalleerd nee, ik dacht 'als iemand meteen op xbw mij het antwoord kan geven, is dat niet eens nodig'. Indien niemand het weet, installeer ik het spel morgen opnieuw. In ieder geval, dat is het plan.
    En op de site niks te vinden, maar dat spreekt wel voorzich.
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol:

    Misschien, maar dat is maar een gok, zou het dan handig zijn dat je meer info geeft in je startpost. Want de melding 'er is een fout opgetreden in UrbanOps.exe', of iets van die strekking kan een schat aan informatie opleveren. Tenminste, als dat die pop-up is met Verzenden/Niet Verzenden knop.

    Verder mis is bijvoorbeeld een operating system; de melding die jij geeft is namelijk mogelijk op 5 verschillende Windows-versies. Een wilde gok van mijn kant op de melding die je geeft intikken in Google, geeft me ongeveer een aanwijzing dat je problemen hebt met je videokaart-drivers.

    Daarbij is het spel zelf gemaakt voor Windows '95/'98; ik kan me zo voorstellen dat als je het dus probeert te spelen onder een andere versie van Windows dat dat inderdaad aanvullende problemen op kan leveren.

    Doe er je voordeel mee maar ik denk dat het probleem en dus de oplossing voorlopig meer bij jou ligt dan bij het raadspelletje wat je ons probeert voor te schotelen!
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]

    Het spel werkt prima op deze pentium4.
    Met mods erbij, of niet. Het enige waar het dan fout loopt, is bij het proberen te starten van een singlecampaign die bij een mod hoort.

    Problemen met mijn videokaart mbt tot dit spel heb ik niet, je weet dat mijn video kaart niet zo goed is omdat je dat waarschijnlijk gelezen hebt in andere threads waar het om nieuwere spellen gaat, ala FEAR. Nee, die trek ik niet. Deze echter; appeltje eitje.
    Daarnaast: Ik heb Rogue Spear ook op een p2 geinstalleerd: zelfde probleem.

    En tot slot; ik probeer je dit spel niet voor te schotelen, ik vraag alleen hulp van iemand die een oplossing weet op mijn probleem, zodat ik eens fijn een nieuwe sp kan proberen.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dan zal ik je maar helpen, je moet dus een patch downloaden (DEZE)

    Meer informatie HIER

    Succes ;)
     
  7. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt Rainbow six Rogue spears nog online spelen op gamespyarcade daar spelen het nog stuk of 75 mensen
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    kijk, daar heb ik wat aan :)
    Bedankt kerel!
     

Deel Deze Pagina