RBR prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door niekJ, 11 aug 2004.

1. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer worden de winnaars van de richard burns rally bekend?

2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Heb geduld

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Als ik het goed heb, wanneer ze de games binnenhebben..

4. FabianNL

FabianNL Guest

lijkt mij niet want soms zitten ze een maand te wachten (of langer) op hun spel en dat hoeft niet als ze het spel al binnen hebben (want dan kan je het metteen opsturen)

5. hutkofer

hutkofer Guest

Lol, komt er nou echt bij elke wedstijd een thread wanneer de prijzen komen/ bekend gemaakt worden?

OMG ik heb een idee!

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal morgen de winnaars bekend maken, nog even geduld.

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Die jongen kan wel met smacht op deze game zitten te wachten, en twijfeld of ie em wilt kopen. Aangezien die hier niet zo vaak komt (*kijkt naar posts*) weet ie het dus niet dat het een maand, of iniedergeval lang kan gaan duren. Het is onbekend wanneer de uitslag gegeven wordt. Ik heb het er wel eens bij zien staan, maar toen kwam het ook pas ver daarna. Ik zou iemand van de site zelf een pm sturen, want die kunnen je het beste antwoord geven.

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  8. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, aardig in de buurt maar niet helemaal goed, ik ziet hier al best lang maar ik kijk maar dan dat ik post idd, en ja ik wacht op de game en wil hem wel gaan kopen voor de pc omdat ik daar een stuur voor heb. Maar als ik hem win voor de XBOX ( Wat natuurlijk niet gebeurt kans 1 /1000 ofzo ) dan koop ik er wel een madcatz stuur voor. Maar ok morgen de prijswinnaars mooi werk _O_

9. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Zozo vooruitziende blik. Je hebt hem gewonnen, stond op de frontpage.

10. mars15

mars15 Guest

idd groot toeval

11. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    omg omg omg ik ben zo blij eindelijk nar 100 prijsvragen de game die ik echt wil win ik!

12. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben alledrie het spel nog niet binnen gehad, opsturen lijkt me maar een paar dagen te duren, tis al een 1,5 week sinds de uitslag, weten jullie bij xbw of ze al verzonden zijn of wanneer ze worden verzonden?

13. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    niemand?

14. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    XBW.nl is afhankelijk van de uitgever van het spel...
    XBW.nl geven je gegevens aan hun en hun sturen het spel op...

15. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ie zelf denk ik ook wel hoor ghostie.(me is reaper whahaha)Hij vraagt of XBW weet of de spellen verzonden zijn, niet of XBW ze verstuurt of de uitgever.

16. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, en of ze al bevestigd hebben dat ze ze opsturen ofzo of wanneer ik hem kan verwachten

17. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wacht nou eerst nog maar even twee of drie weken, dat is een gebruikelijke wachttijd na het winnen van een prijsvraag. Die zijn doorgaans echt niet binnen anderhalve week binnen.

18. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan maar ff wachten

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Wij kunnen niks anders dan onze excuses aanbieden aan iedereen die de afgelopen weken een prijs heeft gewonnen. Hetzelfde geldt voor de RBR prijsvraagwinnaars wat ook voor Thief en Full Spectrum geldt: problemen bij de distribiteur. Wij kunnen slechts afwachten totdat zij weer nieuwe games op voorraad hebben die ze weer door kunnen sturen. We doen ons best!

20. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    OK dat begrijp ik maar hoe lang schat je dat het nog zal duren? ik hoop niet maanden?

Deel Deze Pagina