rbs ba competition

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the only ego, 29 aug 2004.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak hier maar ff een niuewe draad van aangezien het niet echt past in het lopende ba draadje.Mijn clan wou graag een match met rwm dus wij een toernooi hosten tot zover alles cool,1 ding wat niet helemaal cool was de amerikaanse clans die joinde.... |:- .Net ff iets te goed :eek: op tc waren we zo weg.Maar aangezien je niet een locked competion kan maken (dus dat je aleen clans op invite binnen laat komen) voorzover wij weten.Dus mijn vraag is is er animo onder de NL clans voor een NL only toernooi zonder al die ziekelijke amerikanen?.Over de naam en ronde tijd te spelen maps en datum/tijd valt natuurlijk te overleggen (de mode niet aangezien wij als clan eigenlijk aleen tc willen spelen)(dit staat wel onder voorbehoud van de rest van de clan).Het systeem zelf werkt wel goed een korte uitleg.
    hier de kuezes die wij als toernooi makers voorgeschoteld krijgen

game mode tc (total qonquest)

de afgesproken tijd voor het inschrijven (waneer dit begint en stopt)

De frequntie van rondes (kueze uit dagelijks wekelijks en back to back) dit laatste houd in dat de ronde tijd ook de tijd tussen de volgende match is (we kunnen dus 1 toernooi spelen op een avond bijv)

De hoeveelheid van spelers :max 6 (server lagt niet aangezien die van ubisoft is)
    De hoeveelheid clans die meekunnen doen :max hier is geloof ik 7

en de van te voren afgesproken maps

Jullie als andere clans moeten dan onze game zoeken bij competition en joien dan onze opgezette toernooi

dan word er een random ladder gemaakt van wie tegen wie moet
    en op welke tijd.Om de game te joinen ga je naar competitione ndaar staat dan de naam van het toernooi daar klik je op en als het tijd is kan je langs die weg een lagloze server joinen.Dan is het w88 op de andere clan en als die er is kun je gaan spelen.

ik hoop dat het duidelijk is als er vragen zijn kom maar en post ook ff als jou clan mee wil doen

Laatst bewerkt: 29 aug 2004
  2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan de competition leader dan geen amerikaantjes of iemand anders kicken ?

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    IK zal ff vragen of mijn clan ook mee doet ( The Undertakers).

4. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    even copy pasten met een kleine aanpassing:

IK zal ff vragen of mijn clan ook mee doet ( de King clan).

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    neeh je kan geen clans kicken voorzover mij bekent

6. Trossarms

Trossarms Guest

ik zal ook wel ff aan mijn clan vragen

7. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil best meedoen lekkerbek. Maar alleen als Ego tegen ons durft te spelen O-) :+.

8. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van de partij hoor...

Ben altijd wel in voor een lekker potje ass whoopen :9

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Zal vragen of RWM ook meedoet :D

10. Trossarms

Trossarms Guest

ik zou dus wel mee willen doen maar kheb geen clan meer dus als een clan nog een member zoekt

11. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mogen engelse clans ook mee doen? ik zit op het moment in scum en dat is een engelse clan. Daar zitten 4 nl's in en 1 belg. Mogen wij mee doen ?
    *)

Deel Deze Pagina