RC electric car

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XbOx RuLeZzZ, 9 nov 2003.

1. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    llo,
    kben van plan om dus zo een elektrische RC car te gaan hale...nu heb ik wel een paar vraagskes...

heeft iemand ervaring met van die dinger?
    ik wil er ene die toch min. 30-35 kmh gaat. max...maakt niet uit
    en hij mag max 175 euro kosten...
    ik heb hier een site gevonde maar ja...da van weet ik nog niet of die goed zijn..daarom jullie mening...
    en dan laatste vraag (waarschijnlijk ook de stomste)
    wa ist verschil tussen een
    7.2 V 500 mAh en een 7.2 V 2000 mAh
    kunt ge met die van 2000mAh langer rijden?

grtz..

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Waar heb je het ihn over ? :confused: Wees even wat duidelijker "Zo een ding" Een olifant ? een barbie pop ?

3. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    heb je al naar het "subject" gekeke ;)

maar goed zal het verander

edit : nu blij?

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ahah, niet gezien,

Maar ontopic..
    Een vriend van me heeft zo'n ding. Hij gebruikte die ongeveer een week maar daarna zag ik hem er ook nooit meer mee. Dus misschien is de fiets toch beter?

5. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    het is echt nutteloss hoor ik had er ook 1 ik deed er een paar dagen wat mee en toen werd hij achter in de kast gezet en staat er volgens mij nu nog (staat er onder tussen nu zo'n 4 jaar) mijn mening niet kopen zonde van je geld

6. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    kwist hier een hele goeie site over maar die ben k kwijt. maar dat boeit niet want je bent beter af al koop j er geeneen. kheb die van mij bij de kruitvat gkocht en hij doet t nog steeds maar na 3 dagen was k wel zo;n beetje zat. dus gruwelijk afrader

7. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou beter een Benzine Auto kunnen kopen. Heb heel veel sites, Maar je moet maar ff op modelbouw zoeken op google.

8. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    maar die kosten duurder en als je er toch niet langer dan een week mee rijdt....

een kennis van mij heeft ook zo'n elektrische RC autotje, hij gaat ongeveer 70/80 kmph aardig hard dus voor zo'n ding. Hij had hem mee op vakantie en toen was er iets kapot gegaan en om dat onderdeel te vervangen kost hem weer iets van 120 euro.

9. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    jullie zegge dat het allemaal weggegooid geld is...maar ja...ik heb dat altijd chique gevonde...vroeger eentje gehad...reed ik heel veel mee...toen ff stilgevalle...nu wilk er nog wel eens kope..btw kem ier kwe ni oeveel plaats...da maakt het nog chiquer en een paar kamerade emme er ook...maar die vink ni zo goe...

/Mod Zou je misschien iets aan je taalgebruik willen doen? Dit is een Nederlands forum, en er wordt hier van je verwacht dat je ABN (als in: Algemeen Begrijpelijk Nederlands) schrijft. Dat doe je op dit moment niet, want ik kan er geen touw aan vast knopen.

Bij voorbaat dank! *)

Eckie

Deel Deze Pagina