Rdcard Soccer ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door JaysonX, 21 mei 2002.

1. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe dit spel is ?
    Mij lijkt het wel OK voor wat ik er over gelezen heb !

Kom mij niet aan met FIFA (zuigt) of ISS (had ik veel van verwacht maar zuigt heelaas ook) want die zijn voor mij afgeschreven !

2. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Als het goed is wordt het een soort NBA JAM/NHL HITZ (ook midway) alleen dan voetbal natuurlijk . Je kan dus tijdens het voetballen je tegenstanders van Gaal/Cantona type kikx geven.
    Lijkt me wel lachuh dat spel

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2002
  3. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    arcade voetbal is toch ook veel leuker 8)

ik heb me vroeger wel met fifa vermaakt hoor, maar het is zo uitgemolken en die fifa-games zuigen eigenlijk gewoon.

4. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb RC soccer even op de PS2 gezien en moet zegge dat ie er wel leuk uitzag :)
    lekkere mooie overtredingen maken.
    Dus probeer hem gewoon even uit voordat je een voetbal game koopt!
    Fifa 2002 vind ik ook K.m.P. (k*t met peren)
    ISS2 weet ik nog niet.

suc6

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ISS 2 wordt in veel reviews ook afgemaakt jammer want ik zit nog steeds te w88 op een goeie voetbalgame
    misschien pro evolution soccer 2 als die uitkomt op Xbox

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2002
  6. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg Bloody_Apron: Ik denk dat je even de thread 'is iss2 al gespot' eens moet lezen. Daar staan een paar positieve reviews. En de negatieve die ik gelezen heb zijn niet constructief. Alleen maar het is een bagger spel. Je moet je enkel even aan de (in het begin) lastige besturing wennen. Maar na een paar wedstrijd maak jij je eerste doelpunten al! Ik heb hem nu ook en ik vind het geweldig.

Red Card Soccer lijkt mij dus ook echt kicku. Lekker hakken en zagen. Is wel eens wat anders dan netjes die bal rond tikken, ben enkel bang dat er op die manier de lol er wel snel af is. Maar dat wordt even afwachten.

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

.

thanx wilco ik ga die thread ff opzoeken.

8. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    maar heeft iemand al zien liggen bij een winkel????

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    kheb net de PU binnen, daar heeft Redcard Soccer iets van een 3 gekregen, niet echt feest dus. ze zeggen dat het arcade beuken van de nhl en nba beukspellen niet past bij het voetballen, maar goed PU is erg negatief tegenwoordig (behalve over GC, die knuppels hebben allemaal een voorliefde voor nintendo). fifa sucks, ik geef toe ik heb het vaak gespeeld maar ik ben een beetje uitgespeeld en moet op het doosje van het fifaspel kijken van welk jaar het is, want verschil maakt het echt niet meer. ik zou de hoop opgeven en NHL Hitz 20-02 kopen!!

Deel Deze Pagina