re: [centraa] vragen & kritiek ..

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MrCaBLeGuY, 2 jun 2003.

1. MrCaBLeGuY

MrCaBLeGuY te warm ....

Leuk Bevonden:
    0
  2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Vragen staat vrij.. Maar om een topic te openen waar je kan vragen of er een topic is waar je kan vragen is wel erg ver gezocht..

Ik verwees daar ook al naar de zoekfuncite en dat doe ik hier weer :)

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Daarbij staat er nog:

Daarvoor hebben we een heel forum wat veel overzichterlijker is.. En in dat forum heb je deze topic geopent :+

Was dus een nutteloos topic als je 't mij vraagt

4. MrCaBLeGuY

MrCaBLeGuY te warm ....

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was het topic niet voor, topic was in eerste instantie bedoeld voor kritiek op de moderatie van diegene die dat topic dicht deed. Het dus niks te maken met de vraag in welk topic ik wat moest posten eigenlijk.

De vraag die er wel in stond was waarom worden centraal topics niet gerenamed naar:

[Centraal] Onderwerp ....

Ik kan toch aan [Splinter Cell] Level 2 blablala

niet zien dat dat het centrale topic is voor splinter cell vragen?

5. MrCaBLeGuY

MrCaBLeGuY te warm ....

Leuk Bevonden:
    0
    Even over het forum, ik vind het forum best leuk en het loopt volgens mij aardig. Maar het is wel een beetje erg traag helaas. Ik zie dat het gehost staat bij Everyones Internet, Inc ergens in verwegistan :) Maar kom hier alleen maar Nederlandse gebruikers tegen.

Ik kan je wellicht helpen met hosting binnen nederland, heb eigen hosting mogelijkheden op een freebsd server te TrueServer. Dat loopt een stuk vlotter, tevens is de machine waar dat op staat een dikke P4 2000 :)

Heb je enig idee hoeveel dataverkeer je forum trekt per maand?

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

De Splinter Cell zooi is nou net opgedeelt om het wat duidelijker te maken.. Als mensen in 1 thread allerlei vragen zouden stellen over 10 verschillende levels dan kan niemand er geen wijs meer uitbrengen... Ook staan in elke thread in de 1e posts links naar andere Splinter Cell hulp topics.

Deel Deze Pagina