Reactie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Overjoyed, 21 jul 2004.

1. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand mij op een dergelijke manier zwart probeert te maken wil ik ook wel de mogelijkheid hebben om hier inhoudelijk op te kunnen reageren.
    En door het sluiten van de topic is dit mij onmogelijk gemaakt, dus doe ik het langs deze weg. :cool:
    Ik had een deal met Scarecrow, mijn dead or alive 3 plus een bijbetaling van 5 euro voor zijn Prince of persia.
    Nadat de deal gesloten was kwam het verhaal dat hij uit Belgie kwam, waar ik al eerder nare ervaringen mee had, maar toch.. ik probeerde het nog een keer. 8)
    Ik verzond mijn game, en na 5 dagen nog geen antwoord in de brievenbus, hij had het naar eigen zeggen ook nog niet binnen.
    Na 8 dagen zei hij dat zijn game binnen was, maar ik had nog geen spoor van de zijne gevonden in de brievenbus.
    Na wederom een aantal dagen zei hij dat zijn game weer terug was gekeerd in de brievenbus.
    En hij zei dat hij geen 5 euro had gehad, ik zou mijn geld op sturen wanneer ik zijn game binnen had.
    Gewoon om dit gezeur te voorkomen, zou ik 5 euro opnieuw betalen.
    Ik kreeg zijn game pas na weer 5 dagen binnen, zijn geld was dus al onderweg.
    Na al mijn wachten, laat ik hem een paar dagen wachten en ik krijg gelijk een zwartmaak topic naar mijn hoofd.
    Ik ben blij dat 'r genoeg mensen zijn waar ik prima mee heb gedeald op dit forum, en die mij hebben verdedigd in de vorige topic! (Vandelzzz bedankt! _O_ )

Ik zou 't zeer op prijs stellen als dit topic even mocht blijven staan tot een aantal mensen 't gelezen zou hebben. *)

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Goed toegelicht, en denk niet dat mensen je nog wantrouwen naar deze post.. ;)

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook altijd goedgelovig met dit soort dingen, jammer dat er nog steeds mensen zijn die niet het fatsoen hebben om het volgens het boekje te doen.

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Goed, laat hem nog wel even staan zodat je je reputatie weer kan herstellen.

Om even Graveheart te quoten:

Deze blijft voorlopig nog open wat mij betreft (om de boven genoemde reden), maar toekomstige threads over fout gelopen deals hebben een grote (zoniet onvermijdelijke) kans om direct dicht gegooid te worden.

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is ook belangrijk dat mensen begrijpen dat opsturen naar, of vanaf Belgie meer risico's met zich meeneemt dan gewoon versturen binnen Nederland.

En dat het altijd een stuk langer duurt.

6. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Of aangetekent versturen.
    Maar dat is wel erg duur dus de meeste mensen gokken maar van hij komt toch veilig aan. 8)

7. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Als je iets kan leren van deze zaak is dat je volgens een beetje geduld moet hebben als je iets op stuurt.
    En zeker ff moet wachten voordat je iemand gaat zwart maken. Je verpest mooi iemand zijn reputatie. En dat voor 5 euro !

En ik heb er van geleerd dat ik voortaan alleen nog maar aangetekend verstuur.

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Post van Belgie naar Nederland kan lang duren.

Tijdje terug heb ik nog een deal gehad met iemand uit Belgie en ik kreeg mijn spullen pas na 1,5 / 2 weken na verzending, terwijl er een priority sticker op zat!
    Het ligt dus gewoon aan de post.

Daarnaast kan hij inderdaad op vakantie zijn.

9. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Het duurd ook gewoon lang, ik neem deze jongen ook niks kwalijk, het duurde gewoon erg lang allemaal.. al met al 3 weken bijna.
    Dan moet hij ook wel begrijpen dat 't geld versturen wat langer duurt, maar goed.. :)
    Ik heb al meer dan 50 deals gesloten, op 1 na allemaal goed gegaan (ook in dat geval was 'r iets verdwenen uit de enveloppe, enveloppe open gescheurd maar wel aangekomen)

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik had een deal met Mr.Blond hierzo en dat waren 3 games van hem (uefa 2004+unreal champioship+metal gear substance en wat spulletjes) tegen 4 games van mij gedaan(deathrow,XIII,soulcaliber2,aggresive inline).
    en dat zijn er een hoop met verzend kosten dus had ik en hij alles in 1 grote envelop gedaan met aangetekent verzenden.
    want het was een hoop en dan heb je dat het fout kan gaan zonder aangetekent verzenden.

11. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik stuur ook altijd aangetekend,
    en ik heb al vaker naar belgie gepost maar dat duurde nooit zo lang,
    waarom kunnen sommige mensen niet gewoon normaal ruilen ??
    echt irritant !!

12. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat prima meestal, maar ik heb gewoon 't idee dat hij heeft gewacht met verzenden totdat hij mijn game binnen had.. en toen zijn eigen game terug kreeg omdat hij 't adres verkeerd had geschreven.. daarom duurde 't zo ontzettend lang, en dan nog een 5-tal dagen voordat het voordat het bij mij was.. dan duurt 't in ene 2 weken langer.. ik vond 't zowieso al vreemd dat 't in eerste instantie niet erbij was aangekomen!
    Ik laat deze treath nog even staan totdat alle xbw-leden gelezen hebben hoe 't écht zit.. en dan is 't voor mij klaar.

13. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Scarecrow zelf neemt ook niet de moeite om hier even te reageren? terwijl hij wel mijn PM's heeft gelezen?

Deel Deze Pagina