Als iemand mij op een dergelijke manier zwart probeert te maken wil ik ook wel de mogelijkheid hebben om hier inhoudelijk op te kunnen reageren.
En door het sluiten van de topic is dit mij onmogelijk gemaakt, dus doe ik het langs deze weg.
Ik had een deal met Scarecrow, mijn dead or alive 3 plus een bijbetaling van 5 euro voor zijn Prince of persia.
Nadat de deal gesloten was kwam het verhaal dat hij uit Belgie kwam, waar ik al eerder nare ervaringen mee had, maar toch.. ik probeerde het nog een keer.
Ik verzond mijn game, en na 5 dagen nog geen antwoord in de brievenbus, hij had het naar eigen zeggen ook nog niet binnen.
Na 8 dagen zei hij dat zijn game binnen was, maar ik had nog geen spoor van de zijne gevonden in de brievenbus.
Na wederom een aantal dagen zei hij dat zijn game weer terug was gekeerd in de brievenbus.
En hij zei dat hij geen 5 euro had gehad, ik zou mijn geld op sturen wanneer ik zijn game binnen had.
Gewoon om dit gezeur te voorkomen, zou ik 5 euro opnieuw betalen.
Ik kreeg zijn game pas na weer 5 dagen binnen, zijn geld was dus al onderweg.
Na al mijn wachten, laat ik hem een paar dagen wachten en ik krijg gelijk een zwartmaak topic naar mijn hoofd.
Ik ben blij dat 'r genoeg mensen zijn waar ik prima mee heb gedeald op dit forum, en die mij hebben verdedigd in de vorige topic! (Vandelzzz bedankt!
)
Ik zou 't zeer op prijs stellen als dit topic even mocht blijven staan tot een aantal mensen 't gelezen zou hebben. *)
Klik om te vergroten...