1. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Het Koninklijke Madrid heeft gewoon wereldmacht in het voetbal.. Ze hebben beckham gekocht(niet dat hij in de basis staat , makelele is zeker wel beter) maar dat is gewoon puur commercieel, voor shirt verkoop. De fifa moet hier iets aan..

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Maakt de zin af:

....trekken, het liefst een nog mooier shirt. Zodat dat witte shirt groen wordt van jaloezie.

Ach ja, laat ze lekker. Ik vind het prima. Het transfer-spel is lang gelden al verpest door geld.

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat voetballers verkopen voor zoveel geld sowieso onzin, daar moeten ze eerst iets aan doen.

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    jah, alsof iemand zoveel geld waard is:confused:, er zijn zat goede voetballers op de wereld, en die krijgen nog niet het 1ooste deel betaald van wat hun krijgen. dat vind ik dan ook weer niet kloppen.

5. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo goed is Real helemaal niet ze hebben veel topspelers maar in teamverband zijn ze slecht. Ze tonen geen inzet meer, omdat ze dat geld toch krijgen.

6. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja te veel ego's op een veld

maar komt wel goed....dat soort mannetjes kan niet lang tegen hun verlies.

7. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies waarom zouden ze dan nog goed voetballen..?
    Het lijkt wel slavernij.. hard uitgedrukt..

8. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Allemaal geld verspilling

9. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor Real echt geen geldverspilling, Beckham is een merknaam, en verkoopt heel goed. Vooral in Azië. Het geld wat Real voor Becks heeft betaald krijgen ze zo terug in verkopen van merchandise enz.

Ik vind het wel jammer dat Real nu zoveel goede spelers wegkoopt bij de andere clubs. Real krijgt geld van de koninklijke familie in Spanje, hierdoor kunnen zij goede aankopen doen en de spelers een topsalaris bieden. Als een andere club zoveel dure spelers heeft, en deze club wint 1 of 2 seizoenen niks, en ze krijgen geen prijzengeld dan zit zo'n club al snel in de problemen en moeten ze verkopen. Real krijgt gewoon geld van de koning en familie en hebben dus geen zorgen...

10. unclebill

unclebill peer2peer

Leuk Bevonden:
    0
    Beckem's salaris en de transfersom verdienen ze makkelijk terug met merchandising.

Beckham komt in de basis in plaats van guti

11. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Real madrid had eerst ook dikke schulden maar die zijn ze deels kwijtgeraakt door de verkoop van het trainingscomplex aan de gemeent madrid.

12. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. die trainer had het van z'n eigen geld daarna weer verkocht.. en de gaat naar engeland.. (blackburn rovers) haha das geen haast geen voetbal club meer :9

13. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    REAL ZUIGT!!! Alleen maar kopen, kopen, kopen!!! Kijk, ze winnen de Champions League en krijgen bakken met geld, kopen er nieuwe spelers voor, winnen weer de Champions League en krijgen nog meer geld! Dat is echt iets dat moet veranderen in het voetbal!!!:mad::mad::mad: Net zo als dat het belachelijk is dat een speler €75 miljoen waard zou zijn! HOE KOMEN ZE EROP???

14. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm omdat ze het contract van die speler afkopen.
    Dat is waar ze voor betalen.
    Want als het contract van een speler afloopt en het wordt niet verlengt dan zijn ze op een niet meer zo duur.

15. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    met zo'n team is het een schande dat ze de tripple niet weten te winnen :D

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Een voetballer is waard wat de gek ervoor geeft en dat is in Beckhams geval 30 miljoen (dacht ik). Waarom zou Real Madrid als bedrijf zijnde in godsnaam ook maar 1 euro meer betalen dan wat zij denken dat Beckham waard is?
    Heb je wel eens over commerciele waarde nagedacht? Ze zijn nu met hem al flink geld aan het terugverdienen in Azie.

17. Karelax

Karelax Guest

Real Madrid heeft het beste team ter wereld. Ze zijn Spaans kampioen ik kan het weten want ik woon in Spanje en ben naar 5 wedstrijden van Real Madrid geweest. ze hebben het beste middenveld beste spitsen alleen de verdeding zijn ze niet de beste. En die transfer van Beckham was niet voor shirt verkoopt. Jammer alleen dat ze Fernando Hierro en Vicente del Bosque niet meer in het team hebben.

18. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Beckham is gewoon voor de commercie..

19. Karelax

Karelax Guest

Jaja dude hij is 1 van de beste voetballers ter wereld denk je dat ze die op de bank zetten? Natuurlijk speelt d ecommercie wel mee n zijn koop maar hij is vooral een goede voetballer Figo speelt de laatste tijd niet zo heel erg goed meer
    En ik kijk ELKE wedstrijd van Real Madrid dus hoe kan jij het nou weten?

20. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan wil ik wellus van jou weten wie de beste voetballers van de wereld zijn..

Deel Deze Pagina