Realisme, of juist niet??

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 18 nov 2001.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat willen jullie in een game? Realisme, of juist niet (science-fiction ofzow..)???

Ik kies voor realisme, het is wel moeilijker te creeeren in een game, maar op die manier kan ik me inleven in iets. Ik bedoel waarschijnlijk wordt ik geen Commando, maar met games als Ghost Recon kan ik dat wel zijn!

hoewel ik ookwel kan begrijpen dat iemand voor science fiction kiest, juist om te ontsnappen van de werkelijkheid! Ik heb het niet zo op games als alien vs predators, maar nuik HALO heb gespeeld wow.. dit is realisme, maar toch weer niet :) Realisme in een andere tijd eerder gezegd.. realisme in een andere vorm..

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    realisme,gameplay en goede verhaalijn

3. ocf81

ocf81 Guest

De setting maakt eigenlijk niet zo erg veel uit. als het maar realistisch overkomt. bijvoorbeeld dat je niet tegen kogels kunt zonder armour; je kan niet vliegen zonder speciale equipment of een vliegtuig o.i.d.; en dat soort dingen.

4. flapdrol

flapdrol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik echt realisme wil ga ik een film kijken, ik speel liever een spel met elementen wat normaal helemaal niet kan:)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    alsof elke film realistisch is.. Dan moet je echt films als Saving Private Ryan, The Rock, The Negotiator blabla gaan kijken.. zoveel echt realistische (actie) films zijn er niet

6. flapdrol

flapdrol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meer dan dat er echt realistiche spellen zijn

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind doom behoorlijk realistisch

de eerste keer dat ik het speelde dacht ik dat het leek alsof ik door de stad liep, allemaal lelijk mensen die dom lopen te grommen (marktplein) en dikke rennende horn monsters (huisvrouwen op boodschappen jacht) en mannen met atributen die ze naar je richten en roepen "WROUAAAAA" (verkopers)

en die hele lelijke rooie die sinassappels gooie (fruit verkoperS)

en de baron of hell, dat is me moeder

REALISME TEN TOP

Deel Deze Pagina