Rechts meer beeld dan links door Advanced Scart kabel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yahiko, 15 feb 2004.

1. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met de AV scartkabel het probleem dat aan de rechterkant 1 cm meer beeld is dan links. Dus alles wijkt een cm uit naar links. Met de normale scart heb ik dit niet. Hoe komt dit en wat kan ik er tegen doen?

Ik heb een 4:3 tv philips.

Ik heb het net ook fftjes op de nieuwste tv in huis een 4:3 philips van half jaar out en die vertoont het zelfde verschijnsel.

Laatst bewerkt: 15 feb 2004
  2. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat je alles goed hebt staan in je XBOX Live Dashboard?
    Dus beeld op [normal] en [50hz] of [60hz]. (Speel hier even mee)
    Probeer een kabel van een kennis/vriend als je de mogelijkheid hebt.
    Voor de rest kan het of aan de kabel liggen of aan je TV toestel, maar daar kom je pas achter als je een andere "werkende" kabel hebt kunnen proberen.

3. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    50 hz en 60 hz geprobeerd volgens mij maakt het nix uit het valt me wel op dat dit probleem bij 2 philips tv's is ik probeer het zo wel fftjes op de panasonic.

4. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Bij sommige games heb je de mogelijkheid om de x en de y-as te veranderen van het beeld probeer daar maar mee te kloten misschien dat dat helpt.

5. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb et nu ook op de panasonic tv beneden geprobeerd (ook 4::cool: en deze heeft het zelfde verschijnsel.

En Tom Clancy het gaat mij meer om me dvd's dan om me games.

Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  6. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Okay ik heb et nu geprobeerd op een philips breedbeeld tv van me vriend. Als hij deze op 4:3 zet heeft hij het zelfde verschijnsel. Dus ik ga me kabeltje maar ruilen.

En in de winkel doet hij het op magische wijze perfect op dat kleine rot tvtje -_- heb nu maar een mail naar xboxsupport gestuurd.

Laatst bewerkt: 17 feb 2004

Deel Deze Pagina