eej wat hoort ik daar nu op yorin fm juist jah RECLAME ze zeiden dat de xbox blijvend in prijs verlaagd was en dat je er van die x-tra dingen bij kreeg eindelijk is het dan begonnen xbox roeleert
reclame nee ze zeiden hij is nu te koop bij intertoys en bart smit en op het eind zeiden ze ook met zon stem exboks (engels)
reclame het was niet de manier om te reageren op mn bericht meer van: xbox rulezzzz ps ngc zuigt haha
Re: reclame Pro MS ofzo? Ik vind de NGC helemaal niet zuigen. Ik heb zelf aleen een Xbox maar een kameraad heeft een NGC. En ik moet zeggen dat ik ze allebei even goed vind. Xbox is grafisch enzo wel een stukje beter maarja daar is dit niet het goede topic voor. Er was idd al eerder reclame over Xbox op radio 538 geweest. Ik vind dat ik trouwens het woord Xbox veel vaker zie in bladen enz. In de Veronica gids staat een prijsvraag en staan ook reviews/previews en nieuwtjes over de Xbox. Het gaat de goede kant uit....
Re: reclame ik geloof dat de gebruikers zelf wel bepalen hoe ze hier reageren. We leven immers niet in een dictatuur.
Ik hoop het ook dat er meer reklame wordt gemaakt over de Xbox. En ik heb in de nieuwe super, gave (Donald Duck) gelezen dat er met een prijsvraag een Xbox als hoofdprijs gewonnen kan worden.Wooow, zelfs Donald Duck vind Xbox cool!
Komen er zeker ook van die koele verhaaltjes op de achtergrond over 'The Duckbox' Met natuurlijke de gave games Dead or A Duck en Duck Cell