op mn werk hoor ik steeds op radio 538 reclame van de xbox dat je m aanstaande zondag kan winnen en dat die vanaf 14 maart te koop is bij free record shop
Zeker, ik heb nog helemaal niks gezien.. En what about game reclames? Zullen die hier ook vollop komen?
BREAKING NEWS In de UK zijn de ads op tv gestart!! http://forums.teamxbox.com/showthread.php?s=&postid=796485#post796485
in europa krijgt de UK weer de meeste aandacht, dat terwijl die arsen niet eens meedoen met de euro.. op onze Xboxen staat gewoon UK-version!!! ik wil gewoon EU-verion
jah vind ik ook onzin. In alle bladen wordt ook gesproken van de "UK launch" Terwijl hij in heel europa komt. Net of engeland zoveel belangrijker is dan de andere landen van europa
you know what? engeland sucks donkey balls! die engelse stellen echt niks voor met hun stomme ponden gedoe... het is de EU launch dammit!!!!!
de ECTS bedoel je? Die is niet zo heel erg groot.. MS en Nintendo kwamen niet eens opdagen de vorige keer Er komt dit jaar ook eentje in Parijs (voor de 1e keer)
ik heb maar 1 (2) dingen te zeggen, die engelsen sux ass en ik wil gewoon een EU launch want dit is Discriminatie, stem op Pim......( )
Ik zit net ff tv te kijken, ik zapte toevallig langs "the box". Daar zag ik een xbox reclame van de free record shop. Is misschien geen "echte" reclame, maar ik werd er wel even warm van .
het zal waarschijnlijk komen doordat engeland altijd een "spellen land" geweest is. d.w.z. dat alle spel systemen goed zijn verkocht. zelfs de amiga cd 32. ach en misschien heeft de hulp van engeland aan amerika ook wel een handje geholpen