[XOne] Recoveren Account lukt niet

Discussie in 'Games' gestart door CVDV, 27 apr 2009.

1. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb sinds vrijdag een Xbox 360 Elite, ik had altijd al een normale Premium met 20GB Harde schijf. Ik heb gister alles overgezet met zo'n migratiekabel. Dat was gelukt, maar hij heeft niet alle accounts gekopieerd, en natuurlijk ook precies die, die niet van mezelf zijn. Dus nu staat mijn account niet op me 120Gb HD, en ook niet op me oude 20GB HD.

Toen ben ik gaan proberen hem te recoveren maar dat lukt niet, ik krijg dan een foutmelding dat me harde schijf volzit, of niet goed is aangesloten terwijl dat wel het geval is.

Weet iemand wat ik kan doen om hem wel te recoveren?

EDIT: Ben er achtergekomen dat account wel op 120GB HD staat, maar er staat: Corrupted Profile weet niet wat dat inhoudt?

groet,
    Cees

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    acccount weggooien en via live opnieuw recoveren

3. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Hij 's bezig, thnx!

4. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt, maar startte net Race Pro op, maar me career staat er niet meer?

Me save games staan nog wel op HD, maar hij kan ze niet laden! Iemand een oplossing?

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  5. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Opnieuw beginnen...

6. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij dat je ze op één of andere manier wel kan laden, anders kan ik nl. geeneens Forza 2 spelen. Omdat ik gelijk een foutmelding krijg na de intro filmpjes..

7. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik dus ook gehad, precies hetzelfde.
    Mijn profiel stond gewoon op harde schijf maar corrupted, had verwijderd en gerecoverd maar al mijn saves waren daarna damaged als ik de game opstarte.
    Ik ben maar overnieuw begonnen omdat niemand me kon helpen hier :): (alles kwijt|:-)

8. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat zou erg raar zijn. Ik kan nl. niet opnieuw bij Forza 2 beginnen, het spel laad nl. aan het begin al data! Maar die vindt hij dus niet..

Deel Deze Pagina