Red Alert 2 Via Netwerk

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 30 dec 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Halleej Allemoal

Ik weet niet of deze hier moet of in het Live/Network gaming, maar omdat het niet over XBox gaat zet ik em hier maar ff neer, als het niet goed zullen de mods hem wel verplaatse.

Maar ik heb sinds kort een netwerkje in huis (met 2 pc's) en ik dacht gezellig met m'n broertje Red Alert 2 tegen elkaar te spelen. Nadat beide versies geinstalleerd waren en geupdate start ik RA2 op mijn PC op, maar als ik op "Netwerk" klik krijg ik heel even (nog geen sec.) een zwart scherm en dan zie ik weer gewoon het hoofdmenu :confused: Weet iemand wat ik fout doe? Of moet ik zo'n LAN game via iets anders opstarte??

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat wil ik nou ook eens weten.
    Ik herinner me vaag dat je eerst iets moet instellen bij network options. Gewoon beetje kloten.
    Ik hoop dat het lukt.
    Succes

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    heb je misschien de gedownloade versie ofzo, die kan volgens mij sowieso geen netwerk, online iets.

4. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde probleem met red alert2 (originele versie geen copy) en in het boekje staat er ook verder nix over, alleen dat het moet kunnen :confused:

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als het goed is ligt dat aan het IP adress wat je hebt ingesteld.. ik had nl eerst ook dat toen had ik iets aan m'n IP adress veranderd/ingesteld en toen wou het wel. Dus misschien moet je daar even kijken....

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    heb dat ook gehad verder nooit meer aangedacht, heb toch duidelijk een goed I.P adress hoor speel altijd diablo2 over lan waarbij je joint op IP adress van anders computer over lan dus.

legale versie met uitbreiding beide 1 cd, (moet wel 1 illegale erbij gaan halen als ik yuri's revenge wil doen....)

7. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    poeh is wel een tijdje geleden. volgens mij moet je ipx/spx installeren. dat netwerk protocol wordt door red alert gebruikt.

ik weet het niet zeker, maar waag er een poging aan....

8. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij Options --> Network wel een aantal dingen instellen, heb het toevallig gister ook weer eens geprobeerd, maar dat lukte ook niet, ik zag wel degene tegen wie ik ging spelen alleen zijn pc bleef steeds hangen.

En dan nog wat, je kan met Red alert 2 online spelen, dat wilde ik gister dus even gaan doen kreeg ik de melding dat ik een invalid serialnumber heb :mad: , terwijl ik gewoon met de orginele versie speel.

edit: ja dat ipx protocol is idd handig om even te proberen :)

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat invalid serialnumber had ik ook, terijwl ik gewoon met de orginele online ga...
    Wat is trouwens al die spam daar? Word er gewoon helemaal gek van, zonde...

10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt helemaal gelijk dit moest ik ook doen voor allebei de pc's. Als die het dan niet doet moet je nog wat veranderen in RA2 zelf bij de settings.

11. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op beide pc's ipx/spx protocol installeren. Als je xp hebt dan heb je een probleem. Want ik had eerst ook op beide pc's win xp staan, maar het wilde niet werken. Toen heb ik op beide pc's windows me geinstalleerd en nu werkt het prima.

12. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij werkte het prima met winXP.

13. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ME? dat is slechtste Windows die je maar kunt hebben, al die bugs en het is zo instabiel als de neten :). Dan kan je beter Win2000 of XP draaien daar werkt RA2 erg goed onder.

14. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Ga weg man XP is klote.. win2000 rulez

Deel Deze Pagina