Hmm.. fifa hoef ik toch echt niet in het rekje te hebben... nee dan wacht ik liever tot ISS2 of Red Card Soccer. Volgens mij gaat Red Card Soccer echt een voetbalspel worden zoals het bedoelt is, dus met TE lompe overtredingen... heerlijk gewoon
fifa world cup 2002 is dus echt de max he !!! ik had ook al wk 98 en da vond ik fantastisch spel (op ps1)
En ik ga denk ik voor ISS. Red Card, ik weet niet, lijkt me niet zoveel soeps. En fifa is denk ik wel duidelijk (uitmelken...)
CM bedoel je... RedCard soccer zal naar mijn weten niet echt een simulatie van het voetbal worden maar meer een fun game... Let op de naam... Fifa zal denk ik als van ouds zijn. Weinig vooruitgang maar toch een leuke game. ISS2 zal naar alle waarschijnlijkheid de beste soccergame op de X-Box worden... Alhoewel PES in het verleden altijd beter bleek te zijn dan ISS. Hopelijk komt PES dan ook naar de X-Box.. We'll see...
Ik ga ook voor ISS2; FIFA nieuwe stijl speelt niet lekker(hoewel ik World Cup '98 wel koel vond), David Beckham soccer is een klotespel, Red Card Soccer is volgens mij een budgetgame als je zo naar de naam kijkt. vadaar...
nee jullie vergeten er echt een kijk maar eens hier http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screenindex/0,11104,475264,00.html suc 6