[PC] Red de wereld door gaming?

Discussie in 'Games' gestart door RizlaPlus, 17 feb 2010.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    http://combomix.livejournal.com/7747.html

Wat denk je als je deze (mijn) blog leest ? Zou het een goed idee zijn ? Of gewoon niet...ik denk van wel.....\o/

We zijn helden!!! We zijn gewoon helden....of zeg maar Heroes met abilities die we niet gebruiken :9 *Overdrijven bachelor 2009 gehaald :D*

2. SysanApse

SysanApse Guest

Ik zou wel even je Engels wat verbeteren.
    Je verhaal opent raar en eindigt raar. ( in het Engels )

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen vooral dit stuk zette een smile op mijn face

I like this woman her idea's !!! (I think...) :+

En over het i like this line *vervolgens zie je er een stuk of 5*

4. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben helemaal gelijk, ik moet er dan ook bij zeggen als ik post , post ik impulsief en snel :eek: shame on me. En mijn blog wordt ook door maar 2 mensen die ik ken gelezen! Ik maak er (dit is dan de uitzondering) nu 1 uitzondering voor ik d8 laat ik eens anderen lezen...

Als je de rest van mijn blogs leest zijn ze over het algemeen niet super serieus.

Los van dat, ik ga het even verbeteren, maar wat is jullie mening nou ? :p

Ja dat is mijn typ stijl sowieso wel een beetje maf (denk ik....) :p maar dat laat ik zo

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als gamers zijn we gewend de wereld te redden. Het lijkt me dan ook meer dan logisch dat juist de gamers actie willen ondernemen tegen oorlog, hongersnood en slavernij. Indirect kunnen games de wereld verbeteren, maar hoe zit het met het plan om iets te gaan ondernemen? Geld doneren schiet niet op, dat lijkt me wel duidelijk.

Wat wel interessant is dat games mensen van over de hele wereld bij elkaar brengt. Zo zullen we veel meer over elkaar te weten komen en ik geloof, met name gebrek aan kennis, de oorzaak is van veel problemen. Waar komt onze welvaart vandaan? Denk je nou echt dat we zo rijk zijn geworden door het exporteren van tulpenbollen? Dit zijn onderwerpen waar we over moeten nadenken als we de wereld willen veranderen. In Tropico 3 kwam het een beetje terug trouwens. In T3 ben je een dictator van een eiland in Zuid-America. Je had een missie in de game dat je werd verleidt door Westerse Company's om je export prijzen zo laag mogelijk te houden in ruil voor een extra zakcentje. Werk je niet mee? Dan krijg je de CIA op je dak. :+

Laatst bewerkt: 18 feb 2010

Deel Deze Pagina