Ze brengen natuurlijk eerst de console versie uit, zodat iedereen die koopt. Dan kondigen ze een maand na release een pc versie aan.
Had trouwens niet gedacht dat hij Red Dead Redemption 2 zou gaan heten . Eerder Red Dead Revelation oid.
Een beetje meer outlaw zou niet erg zijn nee. Maar ik vind GTA Online wel gaaf hoor! Alleen vind ik, als je echt gave dingen wil kopen, het teveel op werken lijken. Als je een gave auto wil ben je tientallen uren missies aan het grinden. Dan ga ik liever irl werken zodat m'n daadwerkelijke banksaldo stijgt ipv een virtueel banksaldo. Daar zouden ze wel iets aan mogen doen van mij. Een singleplayer zal er sowieso wel komen lijkt me. RDR was ongeveer de langste singleplayer ooit. Als westernfan kijk ik er in elk geval naar uit!
Ik hoop niet (maar aan de titel te zien wel) dat het een vervolg wordt op Redemption. Dit was eigenlijk het eind van het wilde westen. Geef mij maar de tijd dat het écht midden in het wilde westen afspeelt.
Volgens mij is het een prequel wat zo te ronde gaat. Omdat die gasten allemaal lijken op zijn oude squad voor deel 1.
Hoop het niet, sequel wise dan. Beetje irritant dat elke geweldige game op de vorige gen een prequel of sequel moet krijgen zoals Deus Ex en Mirrors Edge. Geef mij maar gewoon liever iets compleet nieuw. Maar met de titel, kleurgebruik en geruchten ben ik bang dat t wel zo is. Naja, Rockstar we trust.
Niet perse, GTA 3 was ook een hele andere game/setting dan GTA IV, en GTA V op haar beurt was ook een hele andere game/setting, met hier en daar enkele raakvlakken aan hun voorganger.
Dat klopt wel. Een vriend van me die Red Dead Redemption destijds veel heeft gespeeld kende tot gisteren Read Dead Revolver niet.