1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Artistiek gezien vind ik AC Odyssey mooier eigenlijk. En er is meer te doen.

    Maar goed idd de vibe, story, voiceacting etc is ongeëvenaard. Maar na 20 uur snap ik de 10en niet helemaal.
    Zit bv ook een bug in dat er gewoon 4 characters uit de game verdwijnen wo John enzo. WTF?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gaan Bounty's naar een tijd eigenlijk vanzelf weg of moet je ze altijd afkopen/jailtime doen?

    Vanwege een missie heb ik in Strawberry een bounty van $300 en ik heb eigenlijk geen zin om dat te betalen :+

    @Tyrant Guide al binnen?Is het wat?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2018
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het lijkt een beetje hetzelfde als bij Spider-Man. Super hoge cijfers, gegevens door beoordelaars die meegaan in de hype? Ik mis wat dat betreft sowieso de kritische noot in de gaming industrie. En bedoel ik het niet 'gehaat' door een stelletje verwende pubers - daar staat YouTube vol mee - maar goed onderbouwde kritiek. Gekoppeld aan realistisch verwachtingspatroon. Wat dat betreft lijkt de gaming industrie nog een beetje onvolwassen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Mja dit is wel wat anders als spiderman hoor haha deze game verdiend die cijfers echt wel imo. Spiderman is na een paar uur al geen reet meer aan, en die hele stad is zo saai als wat ook en je kan bijna niks doen daar. Vraag me ook wel is af of developers wel is geld toeschuiven ofzo aan reviewers om wat minder kritisch te zijn:) zal vast wel gebeuren
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik noemde Spider-Man het ook enkel als voorbeeld :) Zelf speel ik RDR2 op dit moment niet eens, dus kan er niets overzeggen.

    OT: wat betreft Spider-Man deel ik jouw bevindingen 100%. Mooie game, speelt lekker, maar véél te eentonig. Een dikke voldoende, maar niet de 9+ cijfers die je zo ongeveer overal ziet. Ik was ook vrij snel klaar mee. Ter vergelijk; ik ben nu met Batman Arkham Asylum bezig (game oorspronkelijk uit 2009, nu met wat Xbox One (X) updates) en daar haal ik véél meer plezier uit omdat die veel meer divers is. En dat terwijl die games ongeveer gelijk (hoog) zijn gewaardeerd.
     
  6. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat bedoelen jullie met hdr ? En hoe kan je dat uitzetten, een vriend van mij vertelde dat hij het spel op zijn tv er mooier uitzag, en op een normale ps4 speelde ( ik speel op een ps4 pro zonder 4k tv ik dacht dat zal wel niet maar als jullie het ook melden.. thanks alvast, verder aardig wat uren er in zitten en het is een typische rockstargame maar wat een geweldig spel! Die humor ook soms en dan heb je nog dat domme paard

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat bedoel je precies met artistiek? wat mij opvalt is het niveau van detail. Krasjes op je verrekijker, mensen die je groeten en praten over dingen die je hebt gedaan. Als je hebt gewinkeld en je komt binnen een seconde weer terug krijg je een opmerking dat je er net nog was enzo. Zo zijn er echt heel veel kleine dingen die de game laat leven. En heb je uberhaupt al een hengel bijvoorbeeld na 20uur?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.759
    Vanaf welke missie/welk punt kun je zegmaar echt 'je eigen gang gaan'. Bij dergelijke games doe ik dat soms te vroeg, waardoor ik waardevolle uitleg, items of gebeurtenissen mis uit de storyline.

    Kwam 0 draken tegen in 50 uur Skyrim omdat je eerst die missie met de eerste draak moest doen... dat is een goed voorbeeld denk ik
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Er zullen vast games zijn met nóg mooiere graphics maar ik ben wel echt overweldigd door deze game, de geweldige sfeer die de game ademt, de echtheid die het uitstraalt, de natuurgetrouwheid van het landschap, de details die in de wereld zijn gestopt, de voice-acting van al die vette characters, de lichteffecten enz. enz. enz. Ik vind het echt fantastisch :)

    Gister even wat vette in-game screenshots gemaakt op wat random plekken (in cinematic mode):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Cyndris, Lijpe Mocro, COLOSSUS NL en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Na je eerste kamp zo een beetje
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zou eerst even checken of jouw tv wel hdr ondersteunt (die kans is groot bij een 4k tv) en zo ja deze optie op jouw tv uitschakelen. Kijk naar het verschil en wat je mooier vindt.

    Edit: misschien eenvoudiger -> kijk bij de ps4 grafische systeem settings of hdr "aan" staat. Zet de optie daar uit. Hoef je verder denk ik ook niets aan je tv settings te wijzigen. Wanneer je de hdr output setting überhaupt niet kunt inschakelen ondersteunt jouw tv het ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2018
    osmgek vindt dit leuk.
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zo ziet het er op een ''normale' ps4 en HD tv niet uit helaas.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Water had beter gekund imo
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Haha... Wat doet cinematic mode eigenlijk? Is dat een optie tijdens het spelen, of alleen bij foto's?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Serieus, ik heb nog nooit zulk mooi water gezien in deze game. Toen ik op een bootje was was het net echt
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Lol ben je gek. Water reageert onvoldoende op je bewegingen, ziet er beetje fletsig uit allemaal.
     
  17. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Op de Xbox One X zie ik geen optie om de HDR uit te zetten. Alleen een slider om de HDR te kalibreren.

    Hoe kan ik op de Xbox One X controleren of de game beter wordt zonder HDR?
     
  18. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt man, hdr staat nu uit, en modia supersampling staat aan, dan zal het wel goed staan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Vind je? Ik speel op een normale PS4 en best wel oude 42" Full HD maar RDR2 voelt echt next-gen aan. Beetje wat GTA V deed aan het einde van de vorige generatie. Misschien zijn er wat FPS/TPS games die er op sommige momenten mooier uitzien (wat overigens altijd maar je persoonlijke voorkeur is) of gezichten in andere games maar als compleet package inclusief alle details en alles eromheen vind ik het zelfs op de regular PS4 echt een klasse apart. Die screens doen juist onder aan de game.

    Enige wat ik heb is dat ik zelf iets minder met East America/Mississippi heb, al dat groen/plantages, Hateful Eight/Django vibes. Ben meer fan van Western America/Mexico, Spaghetti Western vibes. Gelukkig zit er een stuk van RDR1 in. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha dit is op een ouwe gare Xbox One met HD tv :9
     

Deel Deze Pagina