1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan je ook ergens anders dan dat hotel baden
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2018
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Volgens mij word je ook schoon als je even een stukje zwemt.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Beetje jammer dat het weer niet echt dynamisch is, je kan in een gigantische onweersbui lopen om vervolgens een stap verder te zetten en alles is gone. Same met zonsondergang, cotton candy sky, een seconde later direct zwart. Voor zo'n game dat zich focust op realisme vind ik dit wel raar uitgewerkt.

    Details zijn echt niet normaal tho. Die dorpsgek in Valentine in de kroeg met zijn dieren outftit had ik een klap gegeven, zijn hoed gestolen en nu is hij weer in de kroeg maar dan zonder hoed. Same for huizen die gebouwd worden en als de tijd vordert steeds meer compleet ziet.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2018
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat heb ik nog nooit gehad. Loopt gewoon dag en nacht naar mijn weten. Regenbuien kunnen natuurlijk plaatselijk zijn. De tijd is natuurlijk niet 24u dus het kan dat het wat snel lijkt. 15seconde rijden en er is een half uur voorbij in de game
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2018
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat ik niet helemaal begrijp: ik heb veel bijzondere bijlen, helmen en maskers gevonden. Maar: er zitten slechts 5 'bijlen/zwaarden/etc.' in de satchel van mijn paard. Kan ik ergens kiezen welke items ik meebreng of ben ik ze echt kwijt als ik nieuwe items vind? Zou zonde zijn, er zitten een stel unieke tussen..
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het hele satchel systeem heb ik ook nog niet door en is niet heel logisch ingedeeld.
    Zitten ook vervelende bugs in. Zo heb ik een alligator skin op mijn paard liggen die er niet meer afgaat,..... Van alles al gedaan, zadel eraf, op een ander paard, een ander zadel, amdere huiden erop gedaan, maar deze blijft erop liggen,..... grrrr.
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Shit zal wel de enige zijn hier maar vind RDR2 best tegenvallen so far...

    Misschien toch te hoge verwachtingen :+
    Maargoed ben pas 6 a 7 uur in the game.
    Wellicht komt het nog.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Hier hetzelfde gevoel. Zit op uur of 10.
    Leg hem nu geregeld aan de kant voor andere spellen
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Vind het ook geen onwijs topspel. Het ziet er gelikt uit en de details zijn gigantisch, maar het is wel érg veel paardrijden. Het spel is vaak wat saai wat dat betreft. Vind lopen ook te stroef/zwaar gaan. Helemaal op je eigen kamp. Je bent voor je gevoel soms 10 minuten naar je eigen tentje aan het lopen. Absoluut geen spel ook om even een half uurtje te spelen
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je moet dit spel ook niet opstarten voor een halfuurtje inderdaad. Ik vind het heerlijk om er in te verdwalen en een uur verder te zijn om vervolgens niks 'nuttigs' gedaan te hebben. Maar je moet er indd wel even de tijd voor nemen om er optimaal van te kunnen genieten. Dus absoluut niet willen rushen. Kan me voorstellen dat het dan tegenvalt.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    True, kom er redelijk lastig in. Verbaasde me ook hoe snel je al in Saint Denis bent vanuit bv Valentine. Hoeveelheid toegankelijke panden in Saint Denis valt ook erg tegen.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik vind ook dat Rockstar iets teveel keuzes heeft gemaakt ten behoeve van de immersie/sfeer dan ten behoeve van de gameplay.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind het ook beetje rare keus om niet te kunnen fast travelen. Behalve vanuit je kamp naar ergens. Soms zit ik 5 min te kijken hoe mn paard automatisch ergens heen loopt, om vervolgens in een stad 3 mensen omver te lopen en wanted te zijn. Ook het lopen in je kamp is tergend langzaam. Voor de rest niks op aan te merken. Tegenvallen vind ik het zeker njet
     
    osmgek vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je kunt wel fasttravellen tussen steden, gewoon de koets gebruiken.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Of trein.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat snap ik. Maar het is erg omslachtig om vanuit de middle of nowhere naar een station te gaan, dan de trein te pakken naar een ander station en dan weer een stuk naar een andere middle of nowhere te rijden. Ja, soort van realisme, maar vind het toch wel vervelend
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    In combinatie met zo'n grote wereld bedoel je?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja vind ik wel. Want je bent best wel vaak "in the middle of nowhere"
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik heb totaal niet de drang om te exploren zoals ik wel in Horizon Zero Dawn heel erg had. Ligt misschien ook deels aan de setting maar loop vaak in saaie bos of grasvelden 5 minuten lang.

    Bij HZD had ik ook echt op het werk zin om naar huis te gaan om verder te spelen. Dat had ik tot ik in Valentine was, daarna niet meer.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Maar vervallen er met continu fasttravel geen belangrijke spel elementen ? Je wordt niet meer aangevallen door dieren. Een hinderlaag of beroving van strangers valt weg. Bountyhunters kom je wel heel makkelijk vanaf en onverwachte side-missies die je op je route tegenkomt zijn er niet meer.

    Lijkt mij in ieder geval niets. Dit spel is gewoon niet voor iedereen weggelegd, terwijl iedereen het wel wilt spelen. Ik denk dat daar het probleem zit. Een halfuur op mijn paard van de omgeving genieten, zonder iets bijzonders te ondernemen, vind ik nog steeds heerlijk :)
     
    Olijke Poffer en Barbabravo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina