1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Lekker bezig hier cowboytjes
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    X ingedrukt houden en je loot het in 1x.
     
    Reson vindt dit leuk.
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ok ik heb 'm geruild voor RDR2
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok. Fuck het vissen. Als die beesten zo een 50lbs wegen pakken ze meer lijn dan ik steeds binnen haal. Ik probeer die lijn kort te houden door r3 ingedrukt te houden maar na 5min is die vis vaak alleen maar verder. Heb eentje vanuit m'n boot geschoten met m'n shotgun nu, en een andere gevangen omdat hij toevallig 1 meter van de kant zwom.
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Vissen met dynamiet nog een optie of geeft dat een slechte kwaliteit ?
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Die keuzes vallen me ook tegen. Dacht tof. Even iemand uit de gevangenis redden. Uiteindelijk 0 vrijheid en een ontzettend saaie missie
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Stuk verstandiger, maar als je hem had geruild voor een Kingdom Come Deliverence, had ik het ook kunnen begrijpen. Die game kan je ook gerust proberen, zeker als je van veel uitdaging bent en geduld kan hebben met het leerproces. Verhaal in die game, net als side quests, zijn van AAA kwaliteit. Ik zou hem zeker een kans geven, als die bijvoorbeeld op Black Friday in de aanbieding komt. PC heeft dan wel mijn voorkeur meer, vanwege mods, maar Xbox One X heeft het beste gemiddelde. NMS laten liggen en niet weer aanraken, dat kan nooit meer echt goed komen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vannacht een mail gehad dat die guide van bol.com eindelijk verstuurd is.
    Had iemand anders hem al wel binnen vorige week ?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dat gemis van vrijheid had ik ook in 1 van die eerste missies. Ik moest zo'n mannetje vangen en terugbrengen naar het kamp. Hij achterop mijn paard, janken en smeken, dus ik denk: Ik ben geen slechte peer, ik laat hem hier in het bos achter. Toedels.

    Boem. Mission failed. Overnieuw.

    De keus om iemand vrij te laten, in die missie in ieder geval, was niet aanwezig.

    De beste Open World games geven je vrijheid in hoe je iets aanpakt, en de consequenties van die keuzes. Dan is het jammer wanneer bepaalde missies zo linear zijn dat je die vrijheid niet hebt.

    Gisteren trouwens een tweede poging gedaan om rustig Valentine in te rijden. Dit keer duurde het 5 minuten langer voordat ik per ongeluk mijn pistool trok, vuurde, and it all went to shit again...

    Vandaag maar eens een 3de poging wagen...
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja afgelopen vrijdag binnen gekregen

    @Yi-Long Als de missie letterlijk is om iemand terug te brengen dan is het toch niet raar als jij de missie failed als jij hem ergens achter laat8)
     
    Jimmy J. en Servantes vinden dit leuk.
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik lees dit dus vaker maar ik snap het dus echt niet. Je hebt toch wel door dat je je pistool uit de holster hebt? Als je dan L2/LT indrukt gaat hij inderdaad aimen, maar als je gewoon je gun holstert met L1/LB en dan L2/LT indrukt is er niks aan de hand. Gewoon niet hele tijd met je wapens uitlopen.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Wat klinkt dit allemaal verwarrend zeg. Is rdr2 nu een game die realisme nastreeft, of meer een "arcade" vibe heeft in een western jasje? Ik krijg er door jullie opmerkingen maar heen hoogte van.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zeker geen arcade vibe.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Uur gespeeld gister.

    Wat een heerlijke game.

    Hopelijk blijft t verhaal me pakken want ik heb eig nog nooit een game meegemaakt met een leip meeslepend verhaal.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik heb bij lange geen problemen meer met controls of dat dingen zoals lades of lopen in je kamp te lang duurt. Die rust vind ik juist wel lekker.

    Ik ben net in Act 3, doe alle sidemissions (van wat ik tegenkom) er naast dus ben wel al heel veel uur bezig. Ik skip dat hele hunten wel, al teveel in RDR gedaan en die kleding en upgrades boeien me echt geen flikker om uren achter diertjes te rennen. Ik vind karakters en verhaal sterk, maar main-missies zelf echt boring as fuck. Het is niet spannend, leuk of nieuw. Ik hoef geen vrijheid erin, want missies van Rockstar zijn toch scripted maar tot nu toe is er niks waarvan ik dacht wow nice missie. Ik heb auto aim ook uit en probeer zo min mogelijk Dead Eye te gebruiken zodat gunfights lekker lang duren.

    Die show in Saint Dennis is geniaaaaal trouwens. Vooral als je een sidemissie in de buurt van Van Horn Trading Post hebt gedaan.
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik vind het trage tempo heerlijk. Gister 2 uurtjes alleen wat konijntjes geschoten en boven het vuur gehouden denk ik... kom wel echt niet verder zo :).

    Heb ook auto aim proberen af te zetten. Verscholen achter een boom en langzaam mikken gaat dan nog wel. Maar als er een paar Driscolls op paarden je tegemoet komen en op je beginnen te schieten ben ik echt na paar sec dood. Lastig
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Succes met jagen zonder dead eye
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Gunfights en combat zijn arcade, maar de hele wereld, interacties en dieren daaromheen zijn zo realistisch mogelijk gemaakt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ook idd. Al heb ik volgens mij nog geen goede guns om te jagen.
    Kun je trouwens uitzetten dat deadeye 'zelf kruisjes zet' en dat alleen handmatig met R1 doen?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Komt later in de game.
     
    Garrett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina