1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Blijf me telkens nog verbazen bij de details.
    Kwam gisteren een kampje vol met O'drisscols tegen.. ja uitgemoord natuurlijk maar er ontstond brand. Als het brandje gedooft was zie je je ook je de verbrande tenten enzo, maar het beste was nog de lijken van de kampleden, helemaal verbrand, haar weggeschroeid en alles. zalig!
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb echt moeten wennen aan deze game en vooral de manier van spelen. Ik vond alle ophef over deze game overdreven, die hoge cijfers, wat een gelul. Ik vond de game niet zo mooi, traag en gewoon niet zo boeiend.

    Maar dan toch, na de eerste twee hoofdstukken..... Wat is dit fantastisch zeg! Ik vind de slow pace echt helemaal passen, de interactie met de wereld, de details, het sfeertje. Niet normaal. Ja, op de PS4 Pro was het grafisch niet zo best vanwege HDR en blur issues. Dat is niet weg natuurlijk maar ik speel nu zonder HDR en dan ziet het er wel wat beter uit. Het viel me dan wel op dat op binnenlocaties het vaak te donker is. Ik speel nu sinds gisteren met HDR aan, maar dan de laagst mogelijk stand (=80 volgens mij). Dan is het best een mooie game (moet je niet daarna Spiderman, GoW of HZD spelen) en de sfeer maakt een hoop goed.

    Ik kan er nu echt van genieten. Wel jammer dat als je een missie opnieuw wil doen, dat je dan ineens geld kwijt bent, ik mis dan ineens pijlen die ik de eerste keer van de missie wel had en dat soort zaken. Heel vreemd, doe ik iets fout? Ik wil graag goud halen bij alles, maar als ik iets opnieuw doe dan heb ik dus gelijk een probleem?
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vind de missie structuur soms nog wat onduidelijk. Volgens de guide kan je met 6 missies van hoofdstuk 2 naar hoofdstuk 3. Alleen zijn er in hoofdstuk 2 veel meer missies te doen. Blijven deze staan of gaan deze verloren als je er voor kiest om naar het volgende hoofdstuk te gaan ?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Net wanneer de pacing en missies boring begonnen te worden eindigt act 3 toch wel echt grandioos gelukkig.
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zonet ook laatste missie gespeeld van Chapter 3. Begin van Chapter 3 was even inkomen indd maar naarmate je verder kwam eindigde het echt vet.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ben net vanavond begonnen met chapter 3, dus geen idee hoe lang die is of hoe leuk/saai het gaat worden, maar de game weet me tot dusver nog wel te vermaken.

    Het roeien met het vis-bootje naar het nieuwe kamp was nogal saai, maar goed, de game heeft gewoon een erg rustige pacing, en dat heeft voor- en nadelen. Je gaat wel echt helemaal op in die wereld en sfeer, en je hebt een redelijke vrijheid, tegelijkertijd is het ook redelijk linear, qua progressie en character-ontwikkeling.

    Tot nog toe gewoon een geweldige game, en IMO een stuk leuker/beter dan GTA5, maar ik kan me prima voorstellen dat veel mensen het niets vinden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Hano

    Hano New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet de app van Xbox downloaden; daarin kan je je tijd en progress zien!
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    PS4 :p
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mensen hier die wat goede beginnertips hebben voor deze game :) ?

    Ik wist niet hoe ik pelts op kon slaan en heb het maar in mijn kamp gegooid. Bleek dat het met opstarten verdwenen was en op het internet gevonden dat ik hem moest verkopen bij de trapper of in moest leveren bij Pearson om het te bewaren. Beetje verwarrend. Dus meer van "als ik dit geweten had.." tips zouden erg welkom zijn.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je hoeft ze inderdaad niet van je paard af te halen. Mits deze dichtbij genoeg is.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Vanmiddag even een persoonlijke missie gedaan, namelijk een paardje vangen in dat koude sneeuw gedeelte bovenin de map. Duurde een tijdje voor ik doorhad hoe je zo'n beest moet kalmeren, maar heb nu een mooi wit beest. Meteen shit erop gepimped, zoals nieuw zadeltje en kapseltje, en een race tegen Dutch gewonnen...
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Misschien heb je iets aan mijn onderstaande post en de website waar ik naar link:

     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Die is zeker de moeite waard, vond het ook even lastig in het begin. Als je het eenmaal doorhebt is er niks meer aan.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Klopt, had precies hetzelfde, meer dan een uur bezig geweest om die knol te kalmeren..
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nadat hij 3x was weggelopen had ik wel sterk de behoefte om hem gewoon door zijn kop te schieten, maar achteraf blij dat ik niet heb opgegeven.
     
    Bidle en Jorrie vinden dit leuk.
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb em gewoon gekocht
     
    osmgek vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Zelfde hier, rotbeest :D
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben mijn War horse kwijt =( Had een hungarian halfbred gevangen om te verkopen en dat is nu nadat ik de game opgestart mijn main horse opeens. Geen probleem, ik zou toch naar de stal gaan om hem te verkopen (totaal niet waard overigens), maar geen Lucy meer te bekennen en ik kan het paard ook niet terugkopen. Wat nu :'-( ?
     
  20. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet tegensturen met het linkerstickje.. als je dit niet weetnet als ik lol... ik heb er uren over gedaan.. ook om dat kutbeest te vinden.. toen ik hem eenmaal had en ook gepimpt, geaaid en eten had gegeven ben ik vergeten te saven ofzo.. ik had hem wel in m'n stal geparkeerd maar toch was hij verdwenen.. had hem de keer erna wel gelijk binnen 3 min toen ik aankwam daar bij Lake Isabella.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina