1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zijn er nog mensen die de game spelen of is de hype er wel een beetje af?
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Speelde game zeker nog en vind het nog steeds geweldig. Alleen nu af en toe ook bezig met BFV en dan blijft er niet veel tijd over. Ben nog in Chapter 3 en als ik speel constant afgeleid zodat ik maar niet met de main story verder kom :+

    Volgens mij kan het beide. Maar bij een homestead iets ten noorden van Rhodes had ik hem eerst zelf al geloot en kwam ik er later via een missie weer terug om hetzelfde opnieuw te doen maar toen waren er volgens mij meer vijanden en kreeg ik ook meer cash.
     
  3. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    denk dat iedereen hem nog volle bak speelt, maar geen zin heeft om ervaringen hier neer te typen :p
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Helpt ook niet mee dat het forum doodgebloed is he ;) Er komen hier al meer namen dan dat ik in menig ander topic gezien heb in de afgelopen 2 jaar.
     
  5. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Is er al nieuws over het online gebeuren trouwens? mag nu toch wel stillekes aan
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Main story heb ik uit. Ben ff HZD uitspelen en dan ga ik weer RDR. Heb nog wat legendary beesten te doen en challenges. En misschien is de legendary channel catfish al gevangen tegen die tijd
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik speel nog teveel.
    Ik ben blij als ik de game uit heb en niet meer als een addict elke avond er mee bezig ben lol. Nog steeds begin act vier, denk elke keer een missie te doen en kom dan weer een miljoen nieuwe dingen tegen.

    Arthur is by far wel Rockstar's beste mainpersonage. Zijn kleine opmerkingen, zijn gezichtsuitdrukkingen, hoe hij omgaat met de wereld, eigenlijk alles. Een outlaw maar wel met een hart, tenminste zo speel ik de game ook. Door de pacing en serieusheid doet het me denken aan LA Noire en Cole Phelps, maar die flipte/deed soms echt rare dingen story wise.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja moest echt even een pauze nemen man. Vorige week vanaf donderdag tot zondag van 10:00 tot 20:00 gespeeld lol. Had maandag saxofoon les en bakte er geen reet van, helemaal uit vorm haha.
    Deze game is echt tijdrovend
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon de urenlange versie van saxophone Guy op de achtergrond aanzetten tijdens het spelen. Win-win!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Die van 10 uur is precies goed. Thanx voor de tip
     
  11. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga net als vele anderen compleet op in de omgeving, het vissen, het jagen, de side quests en zoveel naast de storyline dat ik nog maar 3 missies in chapter 3 hen gespeeld. Heb ook nog lang niet de hele kaart zichtbaar.....
    Man wat een game is dit zeg, geweldig!!!!
     
    Bidle, Rienbu en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Linker gedeelte van de kaart kan je later pas heen. Die kant is gewoon een game op zich qua grootte
     
    Barbabravo, Bidle, Cyndris en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @UpInSmoke0611 Wut. Echt? Mozes. Ik ben in act 4 en dacht eigenlijk dat daar alleen Blackwater zou zitten... Tof zeg! Nog een aardige weg te gaan. Geweldige sidemissies ook. Echt onnoemelijk kunstwerkje. Geweldig.
     
    Tyrant en Barbabravo vinden dit leuk.
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is er eigenlijk in New Austin ook nog wat te doen? Of is dat vooralsnog alleen ronddolen na Chapter VI? Ik ben nu net in Chapter IV aanbeland en ik mis de standaard Western setting waarin RDR1 zich afspeelde wel een beetje. Gewoon een stuk woestijn met cactussen.

    Wat betreft de stilte hier: ikzelf speel de game nog volop, ik zou alleen niet weten wat ik erover moet posten. :p Ik wil ook geen spoilers lezen of zelf spoilen.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    na het uitspelen is het voornamelijk free roamen alleen.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Is er eigenlijk al wat bekend over RD Online?
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    geen idee, ben er ook op aant wachten..

    gisteren eindelijk nog eens een paar uur na elkaar kunnen spelen. Zit nog altijd in chapter 3.. man man wat een game!
    Net als ik dacht nu wel zowat alle details ofzo gezien te hebben, word ik in ene keer gepickpocked bij het binnengaan van een shop! haha. Gelukkig hem kunnen neerhalen en men geld terug pakken. Damn ik hou van dit spel!
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Online komt zeer waarschijnlijk niet in 2018, anders was er nu al wel wat informatie over te vinden. Ik krijg een beetje het idee dat het gelezen gerucht over dat RDO een soort BR mode zou kunnen worden niet eens zo heel onmogelijk zou zijn. Zie niet in waarom een GTA Online cowboy versie zo lang op zich zou laten wachten.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Komt als het goed is deze week.
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Nieuws of de modus al gans?
     

Deel Deze Pagina