1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat slot van Chapter 6! <3 _O__O__O_
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Het einde van Chapter 6 was echt episch vet ja.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    En dan is het moment gekomen dat je naar de aftiteling zit te kijken... <3

    Zelden zo'n voldaan gevoel overgehouden aan een game als deze, al ga ik bepaalde personages zeker wel missen en hadden voor mij sommige verhalen (sidequests vooral) nog wel iets dieper uitgewerkt mogen worden. Zelfs met veel 'freeroaming' tussendoor en 165u op de teller voelt het nog steeds aan alsof ik door de game gevlogen ben op sommige momenten. Maar de game word opeens zo'n rollercoaster aan gebeurtenissen dat het ineens wel heel lastig word om de verhaallijn nog los te laten om je bezig te houden met de nevenactiviteiten.
    Het jagen op wild, overvallen plegen, het verzamelen van absurde items, ja het is allemaal leuk om te doen en kan voor heel veel 'immersion' zorgen. Maar tegen al dat filmische geweld van de storymode kan dit natuurlijk nooit op. Zeker niet wanneer je beseft dat je al uren lang niets anders aan het doen bent dan bloemetjes en veertjes zoeken... Mijngod Rockstar, wat doe je ons aan?!

    ..al moet ik zeggen dat ik opeens toch ook wel stiekem naar het einde van het verhaal snakte omdat ik simpelweg moe gestreden was van al die shoot-outs.

    Maar wat een supergevoel heeft deze game mij de afgelopen weken weten te geven, GE-WEL-DIG, wat een ervaring!! _O_

    Enige wat mij nu nog resteert zijn een deel van de collectables en enkele challenges. Voor de rest zo goed als alles uit gekampt al moet ik wel nog iets van 40 diersoorten zien te vinden. Kijk er naar uit, de wereld ben ik in ieder geval nog lang niet moe, al zullen andere games nu langzaam ook weer wat speeltijd krijgen.

    [​IMG]
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dat te bedenken dat ik nog in die lange proloog zit. Ik ben dus bang dat ik net als bij Witcher III na de proloog, of RDR 2 versie van The Bloody Baron, straks de game ook niet meer los kan laten tot ik klaar ben. Hier haal je een Xbox One X en 4K TV voor. :+
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dit zijn de games waarvoor ik nog steeds zo graag gamer ben.. :D

    Zeker het 'werk' wat je steekt in een game als deze maakt het op emotioneel vlak alleen maar meeslepender, zoveel beter dan menig film of serie in mijn beleving. Zelfs de aftiteling van ruim 30 minuten vol trots zitten kijken tot de laatste letter, zegt wel genoeg denk ik.
     
    WorkingTitle, Nol en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geen zwaard aan het einde gekregen zoals in Fable? :+
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Daar zeg ik niets over, wil niets spoilen. :p
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Het blijft zó jammer dat er geen story-mode dlc is uitgebracht door RockStar. Ik zou graag nog allemaal nieuwe avonturen aangaan in die geweldige wereld. Nieuwe characters ontmoeten etc.. Heb ik best wat eurootjes voor over. Die online-mode heb ik een paar keer geprobeerd maar het weet me niet te grijpen. De gameplay mist iets, maar vooral de wereld voelt veel minder realistisch en 'levendig' aan, iets waardoor de singleplayer juist zo gaaf is.

    Misschien val ik ooit eens van drie hoog, waardoor mijn hoofd een klap krijgt en ik mijn geheugen kwijtraak en de game helemaal opnieuw kan beleven (:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Met het vertrek van Dan Houser ben ik bang dat de focus steeds meer op online gaat liggen bij Rockstar. :mad:
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb precies hetzelfde..
    Heb de intro van de onlinemode even gespeeld maar het voelt net als bij GTA Online super cheap. Characters ogen leeg en eigenlijk is alles maar een slap digitaal aftreksel van de storymode.

    Daar waar ik mij in GTA Online nog wel enigzins kan amuseren met de voertuigen, vooral met een helikopter kan ik uren zoet zijn, daar zie ik in RDR Online eigenlijk helemaal niets wat mij aanspreekt om dit online te gaan spelen. Enkel de achievements zou een reden zijn voor mij als 'completionist'.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    nah, GTA Online bestaat al sinds eind 2013, dus als Houser er wat aan had kunnen doen dan was dat in die 6 jaar tijd wel gebeurt.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Proloog eindelijk klaar. Viel reuze mee qua moeilijkheid. En ik vond hem best tof. Ik vraag me af hoe je nu kan opslaan als je alleen gaat jagen en niet met het verhaal bezig bent??? Ik heb de proloog ook alleen maar gedaan zodat ik lekker op mijn gemak details kan bekijken en de wereld kan verkennen. Alleen het opslaan van de game is even een dingetje voor mij. Iemand??? Wel geweldig mooie game. Te onder de indruk om foto's te maken. :oops:
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Houser was al bijna een jaar niet meer meer betrokken bij Rockstar, dus in die zin zal hij ook niet echt gemist gaan worden in de huidige beslissingen. Op de langere termijn kan dit wel anders zijn.
     
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    In de game options ergens kan je saven. Vlak na de proloog, zodra je in het eerstvolgende kamp bent zegmaar (horseshoe overlook geloof ik?), kan je (bijna) de hele wereld rondlopen en doen wat je wil.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Datis het antwoord waar ik naar zocht. Bedankt! :thumbs:
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mocht je het nog niet gevonden hebben: Ga naar het pauze menu => Story => Save game. ;)
     
    Cyndris, Yellow 13 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Super, bedankt. Ik ga morgen lekker even jagen en looten denk ik en op verkenning.
    Kijken of ik die boerderij nog terug kan vinden zonder gevaar. Die beer was ook zo'n tricky dingetje met die herten op je paarden.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zorg dat je een goede winterjas mee op reis neemt.. ;)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoe bedoel je? :eek:
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Anders raakt je character onderkoeld. :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina