1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam vandaag het volgende tegen. Was misschien al bekend maar kon het niet zo snel vinden:

     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaan mensen zich druk maken screenshots, terwijl we allang heel wat gameplay videos hebben gezien, waarin je duidelijk kunt zien dat het aardig knappe graphics zijn. Al helemaal als je bekijkt hoe groot de game is. GTA IV was een mixed bag vind ik, de schaduws en bomen waren aardig lelijk, en vaak vond ik het in de avond/nacht in de game het mooist, als de zon net is gaan liggen en alles ziet er dan heel clean uit.

    Qua DLC heb ik alle vertrouwen in Rockstar, voor GTA IV waren die allebei erg cool en hun geld waard, en zelfs de DLC voor Midnight Club LA(gemaakt door de studio die ook RDR maakt) die was gratis, South Central. Dus wie weet wel gratis ook voor RDR, maar dit zit wel goed .
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  3. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Multiplayer gaat bij deze game toch ook wel een groot ding worden niet?
    Denken jullie dat het echt wat gaat worden online of gewoon zo even paar maandjes en dan is het weer over ?
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  4. Shipoopi

    Shipoopi Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij GTA IV was het ook de bedoeling dat de multiplayer groot werd, maar dat was ook niet echt gelukt. Maar deze game koop ik toch al voor de singleplayer, dus dan is elke multiplayer meegenomen. :thumbs:
     
  5. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ja dat is zeker weten zo .. maar zag laatst een video van de multiplayer zag er wel echt nice uit :thumbs:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer ik de game heb, dan ga ik eerst flink bezig in de singleplayer mode, das 1 ding dat zeker is :) Maar misschien dat de gameplay en omgeving zich niet goed leende voor de MP, niet dat ik de MP slecht vind van GTA IV, maar het mist wel absoluut wel wat. Het bleef gewoon niet superlang boeiend.

    RDR lijkt in dat opzicht wel echt anders, lijkt me een stuk boeiender online..maar we gaan het zien.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  7. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog twee weekjes kan niet wachten, jammer genoeg komt die weer 3 dagen later in europa uit. meestal is die dan wel 1 á 2 dagen al beschickbaar na de USA release.
     
  8. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    hangt eraf met wie je speelt wij speelde met een groep van stuk of 10 man en dan is het altijd gezellig in freemode ;)bijna een jaar gespeeld met zijn allen sommige van hun spelen het nog steeds.8) al gaat dat mij iets te ver :emo:
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  9. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    First Red Dead Redemption DLC Details - The Outlaws to the End Co-Op Mission Pack Coming in June as FREE Download

    In addition to the deep single player campaign and robust online multiplayer components of Red Dead Redemption, we are also very happy to finally reveal the game’s co-op mode, which will be released FREE in June simultaneously for both consoles via Xbox LIVE® and PlayStation®Network, respectively.

    The Outlaws to the End Co-Op Mission Pack will feature six all-new cooperative multiplayer missions to play with 2-4 players. This will be a completely free download that we will have ready for you to download and play at some time in June.

    These six explosive and epic missions will play out across the game world, including:

    “Walton’s Gold”
    Walton’s Gang have taken control of a mining camp rich with gold. Fight through the camp and load your mine cart with as much gold as you can carry and get out as fast as you can – Walton’s boys have rigged the place to blow!

    “The River”
    Ride a raft down river, taking out rebel encampments along the way until you reach the rebel stronghold of Nosalida and a final epic battle for the town’s massive weapons caches. Watch out for Gatling gun-equipped enemy rafts.

    “Ammunition”
    The Mexican Army has the town of Tesoro Azul under siege. Storm the gates under heavy cannon, Gatling gun and sniper fire to destroy the Mexican artillery placements.

    Plus three more missions to be revealed in detail soon.

    The Outlaws to the End Co-Op Mission Pack will also yield additional multiplayer XP rewards, and brand new Achievements/Trophies to unlock.

    Stay tuned for much more information – as well as release information and pricing on two further downloadable content updates, which we plan to release over the summer. Both of them will also be available simultaneously for both consoles.
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Free DLC is altijd welkom:thumbs:
     
  11. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  12. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Online zal deze game veel gespeeld worden, ben nu al overtuigd. Er zijn 50 levels in Free-Roam. Ik zelf ga ook veel online spelen. Hopen dat de game daadwerkelijk 21 mei te koop is.
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeten we een paar XBW Posses maken! Dat maakt het nog leuker.
     
  14. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hm, gratis DLC aankondigen voor de release van de game.
    Wat klopt hier niet aan?
    Dat kunnen ze toch nog gewoon op de DVD zetten of wat?
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs: I'm in :+
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welnee, sommige afdelingen van zon ontwikkelaar moeten een paar maanden voor een spel in de winkel ligt al opleveren. De tijd tussen wanneer zij klaar zijn met wat er op de disc komt en de launch kunnen ze dan besteden aan DLC (of lekker op vakantie gaan, wat ik zou doen :+)
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dan kan het toch alsnog op de disc worden gezet.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Waarschijnlijk kun je het weer downloaden dmv een exclusieve code die in je boekje bij de game zit staat.

    Ben zeer benieuwd. Gratis DLC is altijd welkom. Uitmelk-DLC is voor mij vaak een reden om een game gewoon te laten liggen totdat er een classics-versie of GOTY-versie voor 20 euro in de budgetbakken ligt (zoals Fallout 3, Fable 2, Gears of War 2, Forza 3, Assassins Creed, etc etc.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina