1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb al een aantal uurtjes mogen spelen en er is niet extreem veel te doen. Zo nu en dan als je rondreist kom je een kleine activiteit tegen (overval, man of vrouw in nood, weddenschap) maar je bent voornamelijk bezig met de hoofd- en side missies. Zowel binnen en buiten de dorpjes is de bevolking schaars (zoals het hoort) en niet met GTA te vergelijken.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben wel blij dat je niet hoeft te zwemmen, het werkt nooit echt lekker en het is altijd maar traag. Als zal ik best wel een duik in dit meer willen nemen (met paard en al) :cool:

    [​IMG]

    EDIT: Nu ik dit plaatje nog een keer zie lijkt het me vrij lame als je hierin stapt en dan doodgaat 8) Naja we zien wel hoe het uitpakt.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  3. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd dat is ook lame .. en echt je gaat gewoon meteeen dood zodra je hoofd zeg maar onderwater gaat .. je kan er wel instaan maar zodra het kopje onder gaat dan is het afgelopen ! :mad:
     
  4. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net bij een vriend gespeeld en ik moet zeggen!! Dit spel maakt alle verwachtingen waar !!! Gta is er niets bij en het puilt uit van de mensen :) Ik liep net door het stadje Armadillo en de tranen sprongen me in de ogen!! zo'n geweldig mooi en levendig stadje! Je ziet dat de mensen echt iets te doen hebben in dit stadje!! van koetsier tot schoenmaker!! Ik las net in een posting ergens hierboven dat het vrij rustig is qua mensen maar dit is dus niet zo! Het is er Verschrikkelijk druk! Je kunt ook mensen ondersteboven aan een trein vastbinden! Hahaha Hilarisch gewoon!! En dan spreek ik nog niet eens over het geweldige geluid!! De schietgeluiden zijn gewoon echt des westerns !!! Met veel rook en lawaai!! en ja de muziek!! Like an old western movie ;). Mensen maak je maar niet druk want dit spel maakt alle verwachtingen waar!! Het ownt in ieder geval MW2 en GTA 4!

    Amen!
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    MW2 en GTA IV kan dit spel niet ownen, simpelweg omdat je ze niet kan vergelijken.
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Door al die reacties hier krijg ik er ook gewoon echt zin in, niet tof
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Jammer dat hij midden in mijn examens uitkomt :mad:. Eerst maar eens wachten totdat ik ze allemaal heb gedaan, en dan kan ik meteen zien of hij echt zo tof is door alle reacties hier :+.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gewoon niet teveel lezen hier ;) van games hypen gaat alles alleen maar tegenvallen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dat de map groter is dan San Andreas zegt trouwens geen reet. Map van Just Cause 1 en 2 zijn over 9000 keer groter dan San Andreas maar zijn over 9000 keer slechter en minder gevuld dan San Andreas. Grootte van de map is dus totaal niet belangrijk, het gaat er om hoe goed je een map kan vullen met dingen.
     
  10. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen worden toch de reviews uitgebracht? Ben vooral benieuwd naar de videoreview van GameTrailers, zie je gelijk al wat HD gameplay beelden!

    Heb er echt zin in... Hopelijk levert MediaOffer hem netjes op vrijdag. Zou leuk begin zijn van het weekend! :thumbs:
     
  11. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn hoop is ook gevestigd op MediaOffert.

    Ik ga die reviews niet meer kijken nu.:p

    Na de Storyline gewoon dikke Xboxworld shoot-outs?!!?
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  12. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Of jij liegt? |:-

    Of jij? maar dat geloof ik niet.. :)
     
  13. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof eerder Sektor, hoop ook dat hij gelijk heeft. Kan me niet echt voorstellen dat het leeg is ook... Zag er in filmpjes wel levendig uit.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn gedeeltes waar gewoon meer dorpjes of dorpen/steden zijn. Logisch dat daar ook meer mensen zijn.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jan_tran heeft gelijk.
     
  16. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik geloof sektor ook hoor :)
     
  17. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, a.s. vrijdag weten we het zelf.;)
     
  18. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Vet dat je mensen aan een spoor vast kan maken. Zie het al voor me als je een hele rij mensen er aan vast maakt en er dan een trein aan komt. :thumbs:
    Wel goed dat dit soort dingen kunnen in just cause 2 kom je ook al ienmand aan je auto vast maken of vliegtuig. }:]
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dus dan hoef je tenminste geen Saw meer te kopen!
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina