1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    De normale versie is bij E-Plaza dan ook erg duur vergeleken met andere webshops dus eigenlijk betaal je daar voor de LE nog ~ €15 meer ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Omdat deze mij hetzelfde heeft gekost als de normale uitgave. Of ik die extra ingame dingen ga gebruiken is een tweede, maar als het toch voor hetzelfde geld is, waarom niet.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    33-35 euro bij gamehubs of ~45 euro bij mediaoffer kan ik toch niet hetzelfde noemen als 60 euro (wat ik nu voornamelijk zie van Bartsmit/gamemania e.d.) voor de gewone game/L.E.
    Maar ja dat verhaal staat nu wel 20 keer in deze topic. Ik blijf erbij dat het gewoon wat cheatcodes zijn waar ze veel mensen extra voor laten dokken en wat liedjes erbij wat nog te zien is of het was is.


    Ik ga tot dat RDR hier is (Maleisie en zo) nog maar wat GTA 4 spelen en DLC hopelijk. :+

    edit; en RDrevolver natuurlijk uitspelen zodat ik een keertje door kan verkopen. :9
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik had echt zoiets van 8), uitverkocht? Damn....het is geen GTA(qua naambekendheid) hoor dacht ik, hahaha.

    Maar goed, heb de game net besteld, dus het komt goed. Ik vind dit wel echt cool voor Rockstar, ze hebben het absoluut zwaar verdiend.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Eh Rockstar wil dat deze game groter wordt dan GTA (4) hoor. ;)
    Reclame's en zo niet gezien?
     
  6. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem besteld dan ? :D
    ik zoek ook ergens nog een goede bestel site waar die op de release er is ;)
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina