1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zei het vandaag nog, vanochtend geloof ik..en ja hoor, de DLC zal dus gewoon gratis zijn!!!! Serieus hulde aan de 'big dogs' in gaming, die gewoon shit gratis weg geven. Ik noem een EA samen met Bioware voor ME2 en dus Rockstar met RDR!

    En pfff....ik kan ECHT niet wachten meer op deze game, net als iedereen hier. Ik moet echt kappen met deze game zo krankzinnig op te hypen in m'n hoofd...hoewel, nah, fuck it. Ik hoef niks, haha.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hypen kun je beter niet doen man ;) dan gaat het alleen maar tegenvallen en stoor je je altijd veel erger aan de kleine dingetjes.

    Heb dat over de jaren wel geleerd nu, check nu tegenwoordig wat filmpjes hier en daar maar daar blijft het bij. Geniet veel meer van dit soort games zo.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Mja, met hypen bedoel ik dan vooral dat ik zelf echt denk dat het GOTY word en echt een fantastische ervaring, een geweldige game met echt superveel dingen te zien en te doen. Denk dat dat ongeveer wel klopt...toch? ;)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zoiets jah :9
     
  5. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zin in dit spel! Het is al een tijdje geleden dat ik dat gevoel had bij een nieuwe release.

    Dit gaat me weer 100+ uur van mijn leven kosten. :)
     
  6. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je voor dat de game wordt uitgesteld met 3 maanden....
     
  7. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik 3 maanden langer zin in dit spel... :9
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hij was al een maand uitgesteld dus.. dat is wel genoeg :+
     
  9. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat 'moet' ik nou kopen? De normale versie of de 'Special Edition'?
    Ik zou het eigenlijk niet meer weten...

    En het zal vast wel een domme vraag zijn, maar is Xbox Live een vereiste voor de 'Special Edition'?
    Uiteraard als je op mulitplayer wilt, maar ik bedoel voor de extra's. Die moet je dus downloaden, maar hoe gaat dat?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Soms moet je idd LE items downloaden, maar ik weet niet of dat ook zo is bij RDR.

    Mijn enige twijfelpuntje bij het aanschaffen van de normale versie en de LE van dit spel was het voordeel wat je hebt in multiplayer met de nieuwe spullen (sneller paard, sterkere wapens?). Maar gezien jij geen multiplayer lijkt te gaan doen (toch? :9 ) zou ik gewoon de normale editie kopen. Het enige wat de LE kan doen voor jouw is het spel makkelijker maken dan het eigenlijk is... Ik ben uiteindelijk ook voor de gewone versie gegaan, 23 euro meer betalen om de LE op de releasedag thuis te hebben, mij niet gezien (heb hem bij Gamehubs besteld).
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou voor de normale gaan.

    Dat is cheaten. :mad:

    Dat is cheaten! :mad:

    Dat is cheaten! :mad:

    Die ingame extra's 'verpesten' dus imo de game. Zo is de game niet bedoeld. :p Dit horen gratis cheats te zijn voor als je de game hebt uitgespeeld, en dus al helemaal niet die €12,50 waard wat je noemde.

    De Soundtrack die je erbij krijgt is dan wel leuk, maar ach... de muziek hoor je ook vaak genoeg ingame. :+

    Die extra's moet je meestal downloaden via een Redemption code (:+). Hier heb je Xbox Live voor nodig, maar het maakt niks uit of je Gold of Silver hebt
     
  12. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Even je bericht uit het topic die je had aangemaakt:

    Welke 'moet' je kopen?
    Of de extra content €12,50 waard is? Geen idee, dat dat moet natuurlijk blijken als de game uit is.

    http://www.game.co.uk/lowdown.aspx?lid=13376&cm_sp=reddeadredemption-_-topnav-_-rdr

    Ik weet niet of deze shop de info van de originele site heeft, daar kon ik het even niet op vinden in ieder geval.

    Ah anderen waren me al voor!
    Ik heb zelf wel de LE besteld bij Bol.com, meer omdat ik daar toch een cadeaubon voor had liggen en ik zelf niet zo ben van andere, in mijn ogen "vage" gameshops of uit het buitenland.

    Als ik nu eens kritisch kijk naar de content, samen met de post van Dulle... Eigenlijk wordt het je allemaal makkelijker gemaakt en is het misschien wel zonde van de game...
    Dus met 12,50 verschil: ga voor de gewone editie!
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind dat je daar een punt hebt Dulle. Dat is in ieder geval n oneerlijk voordeel.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dus eigenlijk betaal je volgens dulle de meerprijs van de SE om te kunnen cheaten? :+
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb sowieso het idee dat je die extra's wel zelf kunt unlocken als je tegen het einde van de game loopt. Maar goed, ik ga dus ook gewoon voor de normale editie, want vind de SE het extra geld niet waard. Daar hadden ze iets veel mooiers van kunnen maken.
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    ja eigenlijk wel8)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    In principe wel, want je betaalt voor dingen die het gameverloop veel makkelijker maken.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat denk ik ook, maar t id heel vervelend als je die gasten dan tegenkom. Je hebt dan geen/minder kans en niet omdat hij beter is door ervaring, maar omdat hij daarvoor betaald heeft.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat daar in de multiplayer wel wat aangedaan is, dat je dan bijvoorbeeld geen gebruik kan maken van wapens die exclusief voor eigenaren van de special edition zijn.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zodra Red Dead Redemption uit is gaat het wisselforum Halo Reach wel kicken he? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina