1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Red Dead Redemption] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door hayabusa halo, 21 mei 2010.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt.
    van dat kampvuur wist ik maar wist niet dat je dat zo kon doen.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Framedrops vallen me nu wel heel erg op..
     
  3. Yorrick

    Yorrick Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gang shootout aan het spelen toen ik in cover wilde sliden. Maar op het moment dat ik m'n cover raakte werd ik zo'n 30 meter de lucht in gekatapulteerd :lol:
    De landing was overigens niet fijn :'-(
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag toen ik voor het eerst de game erin deed was er gelijk al een update, maar als ik het zo hoor...moeten ze of een hele grote update met alle fixes uitbrengen of echt meerdere updates nog. Hopelijk word de MP gauw gefixt zodat echt iedereen ermee aan de slag kan.
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te horen was RDR nog lang niet klaar voor release.. ze hebben zeker nog veel te polishen.. maarja het was al uitgesteld en de druk was te hoog.. dan krijg je een matige game die zo veel beter had kunnen zijn.. althans dit maak ik op van jullie reacties.(ook uit algemene thread)
     
  6. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan godverdegodverdegodver mn limited edition code niet invoeren :mad:

    maar dat probleem had iedereen toch gisteren? anders word ik wild 8)

    oh en een keer domme paard AI, ik zit in een chase ofzo achter een bandit, ik hogtie die bandit en toen wou ik die bandit op mn paard leggen.
    Dus ik fluiten en naar paard rennen... dom want dat beest is bang ofzo en rent de andere kant op (dit is denk ik intentional, want paarden bang maken lukt me altijd).
    anyway dat beest rent langzaam een ravijn in, overleeft de eerste drop op een klein plateautje, dus ik phew... fluit nog een keer en toen zei mn paard goodbye cruel world en nu heb ik weer zon kut paard
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je paard heeft zelfmoord gepleegd:D
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Het zijn echt maar hele kleine bugs/glitches die totaal niet onderdoen voor de game, maar het mag wel gepatcht worden.

    Zelf twee keer ernstig last gehad van framedrop, ongeveer beide keren een minuut lang.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron: GameTrailers

    Ik ben het eens met Fiasco. De bugs/glitches zijn klein en maken de game niet slecht. De game is pas een dag uit in Nederland en een paar dagen in Amerika. Als je ziet dat er nu al 2 patches uit zijn gekomen, denk ik wel dat Rockstar andere problemen gaan patchen. Ze zijn druk bezig, dus het is eventjes slikken totdat de update komt en er weer meerdere bugs/glitches weg zijn.:eek:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Cool, dus 2e patch is nu al online. Nice! _O_
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Nee absoluut niet, de kleine bugs die ik ben tegenkomen, zijn weliswaar meer dan menig andere game die uitkomt. Maar het verwoest de geniaalheid van de game niet, totaal niet. De bugs die ik ben tegenkomen zijn het paard die ineens keihard wegrent, online 1x eruit gegooit tijdens een match en dat de 360 vastliep tijdens de SP mode. Verder geen problemen.

    Net getest...er is geen update voor europa dan blijkbaar, das weer mooi kut.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, misschien zit ik er naast. Het artikel is gepost op 21 mei, en de man zei dat het vandaag was uitgekomen. Als een persoon voor 21 mei een patch heeft gehad, dan is dit dus de tweede. Zoniet, dan was de patch van gisteren hetgeen waar GT over sprak.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oke tof! Straks ff checken.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Wordt goed opgelost in het filmpje *)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Shit shit, inderdaad...dat is de patch van gisteren. Maar ja, er mankeert toch genoeg nog aan de game qua kleine glitches en dergelijke, en ik denk free roam voor vele anderen nog steeds. Dus er zal toch een patch moeten komen nog. Maar ik ben benieuwd of free roam nu wel goed werkt voor de mensen hier.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom er vlekkenloos in. Ik ben bang da thet voor andere mensen wachten is op een fix.
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben nog niet veel bugs tegengekomen, eigenlijk maar 1.
    Ik stond te praten met een ventje die opeens in een grote rots ging staan. Maar verder ben ik nog niets tegengekomen.:confused:
     
  18. Remco

    Remco Guest

    Een freeze heeft niks met het spel te maken hoor ;)
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog niet echt een bug tegen gekomen.
     
  20. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook nog geen bug tegen gekomen.
     

Deel Deze Pagina