1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Red Dead Redemption] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door hayabusa halo, 21 mei 2010.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hehe vandaag eindelijk even gespeeld, tof sfeertje!
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Damn, die bug had ik ook! Rare vind ik het ook. En sloopte wel een beetje het filmpje voor mij, vond het echt te stom.
     
  3. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik floot net mijn paard, maar in plaats van mijn paard komt de er een donkeyman!
    Yeeha!
     
  4. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben ik passagier op de koets van die man die al die 'genees' middelen verkoopt, proberen we te ontsnappen rijdt hij ons klem tegen een rots, ik dus die paarden dood knallen en dat stukje overnieuw moeten doen. :{
     
  5. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gister zon ding dat je een winkelboefje terug moest brengen en toen lasso'de ik hem en toen zei john : your comming with me, maar hij zei ong 50 keer your come... your com.... your com.....your c.....your co.....your c.....your come..

    en ook bleef de bagage van zo'n paardenwagen in de lucht zweven.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha wtf, ik ben ontzichtbaar in free roam nu:lol: Kan wel iedereen killen maar niemand kan mij zien noch killen.
     
  7. Masteryeeh

    Masteryeeh Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Saven...

    Ik kan hem niet saven ik ben bij die vlot naar mexico maar hij save't ineens niks meer weet iemand hoe dit kan ? (xbox 360) |:-
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=253177


    Rockstar has issued a fix for Red Dead Redemption's Outlaws To The End DLC on PS3 and Xbox 360.

    The downloadable mission pack arrived yesterday, offering gamers the chance for all-new co-op play.

    However, reports emerged this morning of glitches in the gameplay.

    Rockstar just issued the following statement:

    'We've implemented a fix for issues with the DLC that caused problems with Red Dead Redemption multiplayer. It's now live on both platforms.'

    So there you have it. Go mount your steed.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je óp dat vlot zit, kan je natuurlijk niet je kamp opzetten en je spel opslaan. Je zal moeten zien te overleven tot je van het vlot af bent om in Mexico te geraken. Daar aangekomen kan je het spel opslaan.
     
  10. Masteryeeh

    Masteryeeh Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    saven

    Ja ik ben al in mexico maar als ik bijvoorbeeld een andere missie hebt gedaan. Dan ga ik naar mijn huis en dan save't hij het niet ? ook als ik kampeer save't hij het niet ?
     
  11. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet wel naar het bed toe gaan.......
     
  12. Munnie

    Munnie Guest

    En dan moet je ook nog op (Y) drukken.
    Als dat niet teveel gevraagd is... :+
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Lijkt mij dat ie dit al weet, hoe is ie anders in Mexico gekomen? :+
     
  14. Munnie

    Munnie Guest

    Non stop spelen? O-)
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Top, dat soort bugs doen ze wel wat mee maar die vage connection problemen doen ze geen bal mee :mad:

     
  16. Masteryeeh

    Masteryeeh Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Munnie ik speel niet non-stop ik speel per dag 3 missie's alleen als ik naar mijn huis ga naar mijn bed en ik druk op y dan save't hij niet maar gaat hij gewoon slapen ;P
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    [yt]kYdCvN-ukRY[/yt]

    briljante glitch:lol:
     
  18. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    ^ :lol: Ik had ook zoiets gezien maar dan met een hert, en toen die werd geplukt bleek het gewoon een Crow te zijn 8)

    Ik heb af en toe last van koetsen en karren die gaan flippen, ze "rijden" dus ze gaan op en neer en de paarden bewegen ook maar ze blijven gewoon staan. Had ik tijdens een missie in Mexico, rete irritant want daar MOEST je per ce met die koets mee :mad:
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol die glitch is cool:D
     
  20. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    IK was dus in de laatste missie

    En ging toen met Dead Eye die gasten in het midden(agents) headshotten. omdat ik die dus herkende. dus ik knal ze alle 5 neer. Waarna Marston zelf dus doodgaat. En vervolgens lopen die klootzakken gewoon weg en steekt die ene een sigaar op. Is er geen rekening mee gehouden? want het is nogal vreemd zo.
     

Deel Deze Pagina