Red Dead Redemption Special Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door ---Diablo---, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf wil ik heel graag Red Dead Redemption alvast reserveren (pre-order). Nu twijfel ik erg of ik de 'Special Edition' zal kopen voor €59,99 of de normale editie die je al kan reserveren voor maar €47,50.
    Ik heb gelezen dat er bij de 'Special Edition' een Deadly Assassin outfit bijzit, een War Horse en Golden Gun Weapon pack.

Zijn er mensen die weten of dit de moeite waard is voor die €12,50. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het later mogelijk is dat je ze kunt downloaden. Dan is het nergens voor nodig om de Special Edition te kopen.
    Ik hoop dat er mensen zijn die er wat meer van weten en een reactie willen plaatsen.

P.S. Ik hoop dat ik dit nieuwe onderwerp op de juiste plaats heb gestart.

2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie de central thread van Red Dead Redemption:

Red Dead Redemption [Deel 2]

In deel 1 van dat topic is al gesproken over de verschillende versies.

Wellicht komt deze extra content ook beschikbaar als DLC, misschien blijft bepaalde content exclusief. Dat kan ik je niet met zekerheid zeggen. Over het algemeen kun je wel stellen mocht je, indien mogelijk, deze content achteraf willen kopen, deze waarschijnlijk een stuk duurder zijn!

3. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt voor je link, ik zal het even lezen.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zie dat je al in het RDR topic hebt gepost. Ik stel voor dat we daar verder gaan en dan gooi ik deze thread op slot. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina