Ik heb een probleem met het verbinden met een vriend van mij bij Red Dead Redemption. Ik weet al hoogstwaarschijnlijk waar het aan ligt, nat type (strict). Ik heb al meerdere malen geprobeerd mijn internet te fixen en het nat type te veranderen, maar zonder resultaat. Daarom was mijn vraag of iemand nog iets weet om de foutmelding 'unable to connect' weg krijgen. Ik zit al een tijdje te klooien met me nat type maar het werkt gewoon niet goed. Het is vaak erg vervelend aangezien ik soms niet bij mensen kan joinen. Ik hoop graag dat mensen weten hoe ik dit kan oplossen, misschien door poorten te openen ofzo? Enige suggesties zijn welkom alvast bedankt.
Alleen jammer dat alle plaatjes het niet meer doen. Ik heb er namelijk ook last van. En ik had gezocht en ik kwam zo'n topic van fardo tegen (esperia box topic meen ik) waar ie een aantal poorten neerzette die je moest openen, en dat heeft m'n pa gedaan, maar zonder resultaat. Ik kan (terwijl ik RDR doe) ook niet eens met andere party's connecten, terwijl ik laatst nog Skate 3 heb zitten doen en daar kon ik gewoon wel connecten met iedereen en ook gewoon in party's.
Gah, is BayIMG er weer eens mee opgehouden.. Na de vorige keer was hij gewoon teruggekomen. Ik heb ze gelukkig ook elders opgeslagen maar wel op m'n thuispc i/h buitenland, zodra ik terug ben zoek ik wel even een andere imagehost. In elk geval heb je je router wel herstart na de poort aanpassingen? Spoiler Hoe had je vader het de vorige keer opgelost met die Experia box dan, door manuele te forwarden of DMZ ofzo?
Het ligt er niet aan dat je porten niet open staan mijn porten staan open en nog lukt het niet het komt omdat de server niet goed is