Red Dead Revolution

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 17 mei 2011.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213

Ontwikkelaar:
    Rockstar San Diego
    ~
    Uitgever:
    Rockstar Games
    ~
    Genre:
    Freeroam
    ~
    Platform(s):
    Xbox 360 / PS3
    ~
    Releasedatum:
    ?

Bron: http://www.wouldyoukindly.com/report-red-dead-sequel-titled-red-dead-revolution/

Bron: http://www.pu.nl/headlines/Red_Dead_van_Redemption_naar_Revolution.aspx?id=5694

Bron: http://www.pu.nl/headlines/Meer_Red_Dead_Redemption.aspx?id=6711

Zijn er nog niet.

Zijn er nog niet.

Zijn er nog niet.

Het zijn natuurlijk nog maar geruchten en ze zijn er al even, maar ik hoop echt dat er na de release van LA Noire een aankondiging komt vanuit Rockstar. Ik speel Redemption in ieder geval nog steeds! Ik hoop dat Red Dead een net zo succesvolle reeks gaat worden als GTA. Er zijn al meer dan 7 miljoen delen van Red Dead Redemption verkocht, dus Rockstar zou eigenlijk gek zijn als ze niet nog een deel uit zouden brengen.​

PS: Als iemand een mooier tussendingetje wil maken: Be my guest. :+

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    \o/\o/\o/

Erg genoten van RDRED (nu moet het maar zo :+), erg mooi nieuws!

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt er maar beter op tijd bij zijn ;)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    WAT DE HEL!!!!!

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hopelijk kondigen ze dit spel aan op de E3! Ik ben slechts op zoek naar een paar verbeterpunten:
    - de singleplayer in co-op kunnen spelen
    - meer bezigheden in de singleplayer (gokspelletjes, meer verschillende random events, meer dingen om te bezoeken, etc.)
    - meer variatie in de missies (RDR kakte een beetje in halverwege, al die missies voor Seth en die ouwe knar)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb toch echt liever eerst een GTA V...of wacht..is dat niet weer die andere Rockstar studio?

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er is helemaal niks bekend over een eventuele opvolger, behalve dan een paar mini geruchten (waarvan de onderste van de PU, zegt genoeg. :emo:)

Denk niet dat R* met een opvolger bezig is, ik verwacht dan eerder een Bully 2.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn dude Bully 2...als ze daarmee komen , dat zou geweldig zijn. Heb echt genoten van de eerste game.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het moest al zo! Er was al een eerste deel, 'Red Dead Revolver'. Dus dadelijk moeten we over RDRevolv, RDRed en RDRevolu praten. :+

De E3 zou wel eens een mooie kans kunnen zijn voor de aankondiging ja. Maar je noemt daar inderdaad 3 goeie verbeterpunten.

Dat is Rockstar North. Maar de uitgever is gewoon Rockstar en ze zullen echt niet snel op elkaar GTA V en Revolution aankondigen.

Een vervolg op Red Dead of een vervolg op GTA?

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is veel te kort na RDR om op de E3 een aankondiging te verwachten. Ik geloof wel dat Rockstar met een nieuwe Red Dead bezig is, maar die ga je de komende jaren niet zien. Ik verwacht hem ook pas op de volgende generatie eerlijk gezegd.

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond RDR leuk, maar na driekwart gespeeld te hebben wist de game me helaas niet meer te boeien, misschien pak ik hem binnenkort wel weer op.

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    W00t beter die moet ik zeker hebbe.

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He? maar dit is dus gebaseerd op 2 berichten uit 2010? Nog niks officieel aangekondingd dus..

Maar wat een game is RDR.. ik heb sinds GTA3 op de PS2 niet meer zo'n toffe en intense game gespeeld.. pure kwaliteit en ZEKER de moeite waard om een sequel te krijgen. (met 7 miljoen exemplaren verkocht kan dat ook niet anders natuurlijk).

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Beste cowboy game ever.

In ieder geval dat is mijn mening.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm had liever weer een "nieuwe" game gezien. Wel iets makkelijker en goedkoper om verder te borduren uiteraard en slimme economische zet.

Zou graag een Medieval game willen zien, knights, castle(s)(sieges) en al het gedoe. In RDR/GTA stijl ofc.

Desalniettemin zal het vast weer een geweldige game worden. :)

16. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Owyeah :cool:

17. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    De reden dat ik RDR vooral zo tof vond, was gewoon die hele wild-west-sfeer. En dan vooral het feit dat het een 'nieuwe' sfeer was. Ik ben bang dat een eventueel vervolg al snel er teveel opgaat lijken. Liever zie ik dat ze weer met een andere setting aankomen. Ze gaan nu immers erg lekker: paar jaar geleden met huidig NYC (in GTA), vorig jaar met het wilde westen (in RDR) en dit jaar in het LA van een halve eeuw geleden (LA Noire). Ik wil liever dat ze hun tijd en energie in weer zo'n frisse setting steken i.p.v. een zelfde sfeer te creëren.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat zou ook fucking bruut zijn idd! Maar dan moet Rockstar naar Europa uitwijken en daar zijn ze niet zo van volgens mij. :p

Red Dead Redemption was niet nieuw. Redemption is al de 2e game uit de reeks. Er was in 2004 Red Dead Revolver, op de oude Xbox.

Maar doe mij maar een lekkere western hoor. Daar kan ik geen genoeg van krijgen. Maar dan zal de game zich hoogstwaarschijnlijk voor Redemption af moeten spelen, aangezien Redemption zich afspeelde in het einde van The American Old West.

Dit plaatje komt namelijk al uit 1850, ruim 60 jaar voor Red Dead Redemption.

Ik zou wel de glorietijd van Landon Ricketts willen zien. Aangezien hij ook zo'n echte gunfighter was. En er moeten meer filmreferenties in de game komen! :cool: Een soort Man with no name hoofdpersoon zou ook wel leuk zijn. Maar misschien ook weer niet, omdat je daar niet diep genoeg op kan ingaan. Ze moeten wel iets met Clint Eastwood doen iig. :cool: Hem als voice acteur voor de hoofdpersoon: Instant buy! En misschien dat hij ook meewerkt aan de game, net als z'n films. :cool:

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    zo..zou mooi zijn als dit doorgaat. maar dan wel je eigen poppetje maken, uiterlijk enzo..heb genoten van red dead revolver en red dead rendemtation..

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Na, je eigen poppetje maken is niet Rockstar's ding. Dan kun je ook niet diep op de character in gaan. Rendemtation, is dat een nieuwe game? :eek:

:+

Deel Deze Pagina