1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Revolver: mening?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sun_Zize, 1 mei 2004.

  1. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    Red Dead Revolver, de nieuwste western actie shooter van Rockstar. ik zelf kan bijna niet wachten, maar wat vinden jullie er nou eigelijk van?

    screens:

    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]

    Red Dead Revolver speelt zich af in de late jaren van 1880, wanneer de familie van een jongen kerel genaamd Red in het wilde westen goud vinden. Het nieuws van hun nieuwe rijkdom bereikt de oren van Generaal Diego, een boef die het voorzien heeft op het goud van de familie en iedereen voor de ogen van Red vermoord. Red wordt woedend van waanzin en pakt zijn vaders revolver op, die in het hete vuur van de open haard gevallen was. Hij brand zijn handen en krijgt een permanent litteken maar hij schiet een van de bandieten in de arm voordat ze er vandoor gaan. Nu, vele jaren later is Red van zich voor eens en altijd te wreken.

    De gameplay van Red Dead Revolver draait om snelle actie in de derde persoon. Humor en wraak zullen de basis vormen voor de verhaallijn waar de arcade gameplay zich doorheen zal weven. Door middel van Full Motion Video zullen de tussenscènes weergegeven worden. Red zal als premiejager met een arsenaal aan wapens uit het klassieke wilde westen de strijd aangaan. In totaal zullen er 30 verschillende wapens beschikbaar zijn waarvan Red er per level één lang wapen, één kort wapen en één werpwapen kan dragen. Bijvoorbeeld; een pistool, een geweer, en dynamiet. Het spel zal zich afspelen in stoffige steden, prairies en ruwe saloons met, volgens de ontwikkelaars zelf, prachtige lichteffecten.

    geef die mening! :D
     
    2 mensen vinden dit leuk.
  2. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Mij lijkt hem heel tof, maar ik denk dat ik hem niet ga kopen. Omdat het uitkomt in de buurt van Ninja Gaiden en Full Spectrum Warrior, die bij mij een streepje voor hebben.
     
  3. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deze thread eventjes verplaatst.
    Het lijkt me wel een fijn spel, veel actie, sfeervol,...Dead Man's Hand bleek maar matig te zijn, dus hopelijk wordt dit dé westernshooter!
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  4. Alborz

    Alborz Guest

    tis gwn grand theft horse
     
  5. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel eens ingame screenshots zien
     
  6. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    volgens mij zijn dat ingame screenshots
    nou ja niet echt ingame omdat je geen HUD enzo ziet maar zo zal het spel zelf er ook uit zien
    als dit screenshots van de tussenfilmpjes zouden zijn zou het erg lelijk zijn, zo zagen filmpjes er voor ps1 uit
     
  7. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    moeten denk ik nog een beetje worden opgepoetst en zo slecht zien ze er nou ook niet uit hoor backyard wrestling was slechter veel slechter en lijkt mij wel een vet spel is en als je van western spellen houd moet je deze nemen voor je xbox want dead man's hand was blijkbaar niet zow goed
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het spel ziet er in ieder geval goed uit, goede sfeer en dat is natuurlijk hartstikke belangrijk bij een westernshooter. Verder zit er natuurlijk een Rockstar studio achter, en die hebben wel de nodige ervaring met (goede) games. Dit is echter wel Rockstar San Diego, dus niet Rockstar North(van GTA). Maar volgens mij heeft San Diego ook Midnight Club gemaakt. XBM was trouwens enthousiast, dus het belooft wel wat te worden. Maar eerst spelen, dan oordelen.
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het jammer dat er zo weinig spellen gebruik maken van het western genre. Dead Man's Hand blijkt tegen te vallen, dus ik hoop dat dit spel het wel waar gaat maken. Het ultieme western spel zou in mijn ogen een western RPG zijn, maar ik geloof niet dat er ontwikkelaars zijn die bezig zijn met zo'n soort spel.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit lijkt me echt zo'n vage game.
    Ik weet niet wat ik me hier bij voor moet stellen, gewoon een beetje in het wilde weg schieten?

    Nee, deze game laat ik me mooi aan me voorbij gaan...
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mij lijkt Dead Man's Hand toch beter.. Alleen de naam is al beter :cool:
     
  12. Sietse

    Sietse The one and only

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt mij niet zo geweldig.. dit is volgens mij echt zo'n spel wat na een paar keer spelen geen reet meer aan is.. waarschijnlijk koop ik het dan ook niet :9

    Maar goed, ik heb nog geen reviews gelezen, dus misschien valt het allemaal wel mee!
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Deze game lijkt me wel gaaf als je zo'n gun hebt voor de Xbox.

    Lekker vrijuit knallen voor je tvtje...
    Met zo'n gun krijg je denk ik beter het gevoel dan met een controller, maar aangezien die guns vrij duur zijn heeft bijna niemand er 1 :)

    Maar als je er 1 hebt... :cool:
     
  14. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Dead Man's Hand is best oppervlakkig op gebied van gameplay. Het is simpelweg alles neerknallen dat in je vizier komt, waarbij geen of weinig rekening wordt gehouden met het type wapen datje draagt. De ene keer moet je met een shotgun een 4-5-tal keer knallen, de andere keer valt hij haast spontaan dood...Ik hoop dus dat Red Dead Revolver wat dieper zal gaan. Qua verhaal verschillen de games niet veel, zoals het een goed westerngame/film betaamt, is de leidraad: wraak! In Dead Man's Hand word je verraden door je bendeleden: El Tejon==>wraak In Red Dead Revolver worden de ouders van Red vermoord==>wraak. Ik hoop maar dat Red Dead Revolver toch iets diepgaander zal worden op gebied van gameplay. Dead Man's Hand kan wel Live, Red Dead Revolver neit, geloof ik.
     
  15. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    klopt maar,

    waar bazeer je dit op?
     
  16. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Erm...Dead man's Hand is al te koop hoor...Ik heb DMH eventjes gespeeld, dus als je mijn bevindingen in twijfel wil trekken, doe gerust. Ik snap echt niet waarom je zo achterdochtig moet zijn. Aangezien het klopt, waarom moet ik me dan nog gaan verantwoorden? Dit vind ik echt te gek voor woorden. Ik dacht dat het hier een forum was, waar iedereen zijn zegje mocht doen, zonder aangevallen te worden.

    Maar goed...Vermits men mijn bevindingen over DMH in twijfel trekt, dan maar over Red Dead Revolver. Iedereen personage heeft trouwens een 'unieke move'. Met red kan je bijvoorbeeld Dead Eye toepassen, dat is een soort bullet-time mode, waarin je in slow motion een aantal plekken kan aanduiden, Red schiet zijn tegenstanders dan op de aangeduide plekken.
     
  17. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    sorry ik lette niet goed op, dus ik dacht dat je het nog over Red Dead Revolver had. en aangezien die nog niet uit was vroeg ik me af of je die al gespeeld had :)
     
  18. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Sommige sites hebben al reviews en ze zijn wel aardig tevreden.
    Gamespy: 2/5
    IGN: 7,5/10
    Gamespot: 7,3/10
     
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    2/5 is niet echt een geweldige score en die andere twee ook niet. Ik verwacht er niet te veel van eigenlijk, wel jammer dat er nog steeds geen goede westernshooter bestaat.
     
  20. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Alleen van Gamespy is echt slecht. Maar ik denk dat ik hem ook niet meer ga kopen.
     

Deel Deze Pagina