1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Revolver: mening?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sun_Zize, 1 mei 2004.

  1. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'm inmiddels en ik vindt het een zeer fijne game... de graphics hadden idd iets beter gekunt, maar erg slecht kun je het ook zeker niet noemen. En jullie hebben het elke keer over Ninja gaiden ... nou ik speel 100x liever Red dead revolver dan dat spel, maar dat is gewoon persoonlijke smaak.
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij lijkt het best een aardig spel. Wanneer komt het eigenlijk uit?
     
  3. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    KLIK hij is al uit .
     
  4. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    WTF en op XBW staat 11 juni ..... dan klopt er ook iets niet
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet ook nooit zeker welke release data ik nou moet geloven... Maar ik denk dat ik deze game misschien wel ff ga scoren. Maar eerst maar eens mijn examens afmaken =P
     
  6. MarineSergeant

    MarineSergeant Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toevallig net uitgespeeld en hij is echt vet alles is perfect besturing ,sfeer(heel belangrijk), graphics.

    Dit is het eerste spel wat ik nog eens speel als ik het helemaal heb uitgespeeld.
    Vooral een dikke plus voor het verhaal het wordt op een manier verteld zoals GTA Vice city met die cutscenes alles is tot in de details uitgewerkt dit is echt een must have!!!
     
  7. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Je vergeet erbij te vertellen dat het zo eentonig is als maar kan... Mij viel het tegen.
     
  8. MarineSergeant

    MarineSergeant Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen ,ik vind het toch 1 van de betere games op de xbox als je kijkt naar die andere rotzooi die uitkomt
     
  9. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je erover gedaan om hem uit te spelen?
    Zit er een leuke multiplayer bij?
     
  10. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij lijkt ie eigenlijk egt wel vet:) mss als ik es wat geld over heb :{
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    hij lijkt mij ook wel vet, maar ik denk niet dat ik hem koop, ik leen em wel van iemand
     
  12. MarineSergeant

    MarineSergeant Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt de story mode en showdown mode . de story mode kan je alleen beginnen op normal als je die uitspeelt krijg je hard op de normal heb ik 4 dagen(geen hele dagen,maar speel dagen) op gedaan toen aan de hard mode nog eens zoveel .je kunt heel veel unlocken dus blijft het leuk om te spelen. Bij het showdown moet je dueleren, ik heb nog niet gekeken of je dit ook met zijn 2en kunt.de characters/levels in de showdown zijn allemaal te unlocken in de storymode .

    ook krijg je als je de normal mode uitspeelt een niewe speel mode genaamd de bountyhuntermode en dan moet je levels halen met bepaalde regels bijv binnen 2 min iemand R.I.P maken ofzo.(die bounty hunter mode heb ik nog niet gehaald ben ik nu aan bezig)
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Master scheef jij hebt een pm van mij;) kun je even kijken aub..
     
  14. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Het Multiplayer systeem vindt ik zelf persoonlijk wel wat kloten...deed me denken aan Timesplitters 2, waarom weet ik niet. System Link was trouwens geen overbodige luxe geweest.
     
  15. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    mij lijkt het niet zo, heb net een ingame filmpie gezien en wat ik gelijk mis is dat als je je revolver holstert je hem niet ronddraait voor je em dus holstert. Ik kijk misschien wat veel Western films, maar dit had er naar mijn mening dus wel in moeten zitten.
     
  16. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je even de URL van dat filmpje geven aub?
     
  17. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    @heideroos: hiero, en hier kun je nog meer filmpies aanklikken
     
  18. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit em sinds gister te spelen wat ik me eigenlijk afvraag is hoeveel chapters hij heeft ik zit nu bij chapter 8. alvast bedankt:)
     
  19. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    vind het een erg vermakelijk spel, de graphics zijn wat lelijk, maar toch hebben ze veel sfeer. Gewoon een leuk tussendoortje...
     
  20. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het spel net uit gespeeld, het heeft iets van 26 chapters. en de graphics zijn niet lelijk ze zijn gewoon anders. en het voelt ook heel erg western aan en dit is zeker de beste 3rd person shooter die ik dit jaar heb gespeeld.
     

Deel Deze Pagina