1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Revolver: mening?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sun_Zize, 1 mei 2004.

  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand die het spel (PAL) al wil verkopen???????????? aan mij ?

    gr sander
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Heb het spel net gekocht...nog niet gespeeld. Lijkt mij wat snel om al in de verkoop te gooien misschien dat ze er in de winkel nog een voor je hebben staan als je h'm zo graag wil Haantje(de voortste) *)
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik kkoop hem liever voor 8-10 eurotjes minder ff 2 e hands t is namelijk niet haantje met de volle portomonee..
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ernstig stil rond dit spel..niemand een mening of zijn we h'm allemaal druk aan het spelen...
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een erg leuk spel ^^ Ik vermaak me er nu al een dag of 3 heerlijk mee ^^ Ik ben nu bij het stuk met de Soldaat en de Indianen xD
     
  6. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het wel een mooi spel , tis ook best wel creatiev een keer wat anders dan alliens knalle, d8 dat ik m ergens voor 40 euro zag staan, weet iemand misschien waar ik hem goedkoop kan krijgen?(niet gebrand)
     
  7. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb vanmiddag filmpje gezien op TMF maar zag er niet echt mooi uit in mijn ogen.. Wat vinden de mensen van de gfx die het spel zelf hebben?
     
  8. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een beetje in de trant van oude westerns gemaakt, aan de randen af en toe wat blurry maar niet a-relaxed. 8)

    Vind het wel een leuk spel, zeker het western gehalte maar tis niet superspectaculair. :p

    Probeer het nu op hard en Bounty Hunter, afgewisseld..
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was de PS2 versie...
     
  10. privaterayen

    privaterayen Guest

    de game is wel leuk maar niet mooi op afstand zie je echt alles wazig en dat zit de gameplay wel in de weg

    voor de rest is het wel grappig allen ik ga hem zekeer ruilen voor breakdown gniffel gniffel..
     
  11. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Sinds gisteren aan het spelen. En wat vind ik hem vet. Ook de multiplayer is oke. Gewoon een hele toffe arcade shooter.
     
  12. DorunZ

    DorunZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker tof schieten western style, verhaal is de grootste cliché ooit maar toch heeft dat wel iets :)
     
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind ut een "Lekker Wegspelend" spelleke, vooral omdat de controls heerlijk aanvoelen. De Graphics zijn soms zeer erg onder de maat maar de goeie sfeer en setting maken dit tot een leuke game, ook met 4 mensen is het aardig te doen. Ik ben geen Live gebruiker ( heb me badass PC voor online games:D) maar ik kan me voorstellen dat deze game ook online een feest is voor fans van het genre :D
     
  14. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Het spel kan niet online. Je kunt alleen je friends list bekijken.
    Maar ik heb het spel nu uitgespeeld in 4 uur(je kunt daar nog een uur bij doen voor de retries). Maar ik ben gelijk overnieuw begonnen om alles op excellent te halen. Daarna op hard uitspelen. Dan de Bounty Hunter mode. En tussendoor met vrienden de multiplayer. Dus dit spel heeft echt een hele grote replay waarde.
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Het bevreemd mij dat dit spel niet meer aandacht heeft gekregen op het Xbox forum. Het kan zijn dat het wild west verhaal een hoop gamers niet aanspreekt, maar inmiddels ligt het spel volgens mij bij veel winkels in de budgetbak.

    Dus wie opzoek is naar een game met een hoop actie en dan ook nog gevarieerde actie, sterk uitgewerkte personages en een goed verhaal…zeker niet laten liggen!
     
  16. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    30 euro vind ik nog veels te veel :p
     
  17. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    €30,- is echt niks voor deze game..ik had hem voor €70,- en toch behoorlijk veel lol mee gehad..
    graphics vind ik echt niet slecht..het is gewoon een hele aparte stijl..
    en de bewegingen zijn ook heel soepel en mooi gedaan..
    ik heb er geen spijt van gehad.. *)
     

Deel Deze Pagina