Ik heb een klein vraagje over het spel Red Faction Guerrilla aangezien ik vast loop. In de singeplayer ben ik nu beland in de sector Eos. Op de map zijn geen blauwe sterretjes meer te zien, wat betekent dat ik alles van de EDF al heb stukgemaakt. Maar wat ik niet begrijp is dat er geen gele 'diamantjes' meer zijn, zodat ik de 'echte' missies kan spelen. Ik heb veel Guerrilla actions gedaan, omdat ik dacht dat er dan wel één zou verschijnsen, maar dit gebeurde niet. Als ik op 'Select' druk en kijk in mijn map, zie ik rechts staan bij Red Faction 100 en bij EDF 0.. dit is altijd goed. Maar er staat bij EDF in één van de drie driehoekjes nog een slot afgebeeld. Heeft dat er iets mee te maken? P.S. Sorry dat ik een nieuw topic aan heb gemaakt. Ik wist niet waar ik het anders kwijt moest. Ik hoop op reacties!
Hier kan je het vragen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=110335&page=20&highlight=red faction
Volgens mij snap je de zoek functie niet. Je hebt nu al een topic voor gears of war, red dead redemption, red faction en ac2 aangemaakt met steeds 1 enkele vraag die je ook in de betreffende game topics kan stellen.
Dan kan jij mij vast die zoekfunctie wel even uitleggen Ik heb bij zoek gewoon ingetypt 'Red Faction Guerrilla' en toen kreeg ik 11 pagina's. Daar heb ik even tussen gekeken, maar ik kreeg alleen maar topics waarbij spellen werden verkocht. Ik doe dus iets fout..
Best kan je naar "geavanceerd zoeken" gaan en daar dan kiezen om enkel op de titel te zoeken als je naar een topic van een game zoekt. Krijg je veel resultaten terug dan kan je misschien wat met de zoekopties gaan spelen (zoals bv. enkel het Xbox 360 Games forum te selecteren !). Ik zie dat je je vraag al in het goede topic hebt gesteld, dus hier kan een slotje op.