Redeem code probleem

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MM90, 23 feb 2009.

1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Raar probleempje met Xbox Live...Ik heb vorige week een Live kaart van 12 maanden gehaald, maar ik krijg steeds een error als ik de code wil bevestigen. Hij zegt: "Can't retrieve information from Marketplace. Please try again later."

Stuur ik een e-mail naar support, krijg ik dit terug:

"As I understand it, you were trying to redeem Xbox 360 Live code but got an error message which says cannot retrieve information from marketplace.

Please accept my apologies for the inconveniences you have felt regarding this unfortunate matter.

This error message occurs when a customer's Xbox Live account is locked because of suspicious or fraudulent behavior.

Microsoft has initiated several new security measures to help combat fraud on the Xbox Live service. One of the new measures cancels the customer's subscription and locks the account."

Like wtf?

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Is het een kaart voor de Xbox 360 of heb je nog een "oud" pakket voor de Xbox 1 geprobeerd in te voeren?

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon een Xbox 360 Live abbonement van 12 maanden...Mja, hij wordt niet geaccepteerd.

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk zeggen,

Misschien games gedownload, of gedownloadde games gespeeld? Die lui zien natuurlijk alles, er waren bijvoorbeeld mensen al online met gears 2, fable 2 en fallout 3 terwijl de game bij lange na nog niet in de winkels lag. En ze weten natuurlijk ook wie bij een game-website of tijdschrift werkt voor preview's e.d. Dus die smoes gaat ook niet op.

Dat is het enige wat ik ervan kan maken.

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, mijn 360 is origineel, alle games zijn dat ook. Alleen FIFA was te koop 2 dagen voor de release en die heb ik dan ook gewoon bij de FRS gehaald. Maar dat is al tijden geleden en in de tussentijd heb ik ook al een keer 'n 3 maanden kaart geactiveerd, en 2100 MS Points.

Iets anders curieus is dat mijn 3 maanden op 18 februari zou verlopen, maar dat nog steeds niet is...

Vreemde zaak, ik zal morgen eens contact opnemen met Support.

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Probeer eens de code via xbox.com in te voeren. Kijken wat je daar voor error krijgt.

7. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Anders inderdaad support bellen , gaan ze controleren of de code al gebruikt is , je moet een foto van de kaart mailen waarschijnlijk en dan lossen ze het op voor je

8. GomoRra

GomoRra Guest

Waar heb je die kaart gehaald?

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Free Record Shop te Nijmegen.

Via xbox.com heb ik het ook geprobeerd, zelfde resultaat. Bedankt voor de reacties.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    helpdesk bellen en vragen wat er aan de hand is

Laatst bewerkt: 25 feb 2009

Deel Deze Pagina