ik kan niet meer w88 op morrowind, maar die vertraging heeft een grote reden, de ntsc versie ramelt aan alle kanten check dit http://www.elderscrolls.com/ubbthre...=628575&page=5&view=collapsed&sb=5&o=1&fpart= zijn mensen die iedere 10 min een crash hebben damn, hopen dat het 100% word opgelost voor de pal launch
de rede dat hij vertraging heeft is omdat die *** duitsers en *** fransen en al die andere *** landen van europa het in hun eigen taaltje willen hebben... En omdat de game heel groot is met heel veel text duurt dat wel fftjes... kunnen ze niet gewoon op schoolen in duitsland, frankrijk, enz. engels gaan geven??? of doen ze dat al??? zijn ze gewoon te lui om engels te lezen...
Nou, ik heb anders nergens last van! Alles werkt tot nu toe perfect . Ik ben 1 situatie tegengekomen dat als je op een bed staat en je wilt je tools repareren met een hamer loopt ie vast en moet je box herstarten. Maarja, gewoon ff van het bed jumpen en dan je tools repareren. Is ook echt 1 op de 100.000 dat je uitgerekend als je op een bed staat je tools gaat zitten repareren. Was gewoon stom toeval dat ik dat deed. Normaal doe je het gewoon als je op de grond staat.
hm...lol er staat 2x per 10 uur oh mhh...mij boeit het niet zo veel dat het spel pas november ofzo uit komt want er zijn toch zo veel spellen uit dan
Is heel logisch ja lol. 't is toch juist beter dat goede titels een beetje gespreid uit komen. Lijkt me niet echt handig als er 4 toppers in 4 weken uit zijn. Zit je alles tegelijk te spelen.
wat thaking zegt is eigenlijk hetzelfde als de hele avond niks zuipen, en aan het eind van de avond alles inhalen en snel naar binne gieten, waar je dan ziek van word