reden vertraging morrowind

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 25 jul 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie dan wel?

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    de rede dat hij vertraging heeft is omdat die *** duitsers en *** fransen en al die andere *** landen van europa het in hun eigen taaltje willen hebben...

En omdat de game heel groot is met heel veel text duurt dat wel fftjes...

kunnen ze niet gewoon op schoolen in duitsland, frankrijk, enz. engels gaan geven??? of doen ze dat al??? zijn ze gewoon te lui om engels te lezen...

4. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb anders nergens last van! Alles werkt tot nu toe perfect . Ik ben 1 situatie tegengekomen dat als je op een bed staat en je wilt je tools repareren met een hamer loopt ie vast en moet je box herstarten. Maarja, gewoon ff van het bed jumpen en dan je tools repareren. Is ook echt 1 op de 100.000 dat je uitgerekend als je op een bed staat je tools gaat zitten repareren. Was gewoon stom toeval dat ik dat deed. Normaal doe je het gewoon als je op de grond staat.

5. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    hm...lol er staat 2x per 10 uur oh :p mhh...mij boeit het niet zo veel dat het spel pas november ofzo uit komt want er zijn toch zo veel spellen uit dan:)

6. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is heel logisch ja lol. 't is toch juist beter dat goede titels een beetje gespreid uit komen. Lijkt me niet echt handig als er 4 toppers in 4 weken uit zijn. Zit je alles tegelijk te spelen.

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat thaking zegt is eigenlijk hetzelfde als de hele avond niks zuipen, en aan het eind van de avond alles inhalen en snel naar binne gieten, waar je dan ziek van word

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ervaring mee???

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nej, ik doe het goed over de avond verdelen

Deel Deze Pagina