Misschien is hier al een thread over, maar waars is die al verouderd. Weet iemand misschien waar ik die dvd's van redvblue kan kopen zonder een miljoen aan verzendkosten te betalen? Ik heb er namelijk een paar gekeken en kvind het echt supertof
jah dat had ik zelf wel kunnen verzinnen natuurlijk , maar ik had meer een nederlandse import winkel in gedachte
Nee, volgens mij zijn ze niet via een NL-shop te bestellen. Verzendskosten zijn 6$, dus dat moet eigenlijk te doen zijn.
OOOOOH man red vs blue is zoooo vet ik heb net zisoen 1 gekeke egt supergrappig (ik download ze btw alleaal)
LOL, dus als je iets download, wat ze zelf te download zetten, is het volgens jou al strafbaar? Dan ook maar niks meer in de winkel kopen wat ze te koop zetten he? En RvB is al lang en breed besprokken iedereen die ik ken vind het fun, zelfs als ze geen halo kennen. Engiste wat ze wel moeten hebben is:Humor+enig begrip van de engelse taal
Gelieve hier verder te gaan over Red VS Blue: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=30566, aangezien dat al een grote thread erover is en een nieuwe thread overbodig is. Deze gaat dan ook op slot.